Windoge Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) For tiden synes jeg det virker som alle drikker. Har et par venner her og der som ikke drikker, lurte på om det var noen her på forumet som heller ikke gjør det? Jeg har ikke noe i mot å ta meg en slurk nå og da, men som regel koser jeg meg sosialt like mye som hvis jeg ikke drikker. Er å aldri drikke alkohol en meget uvanelig egenskap blandt dagens ungdom? Oppgi gjerne alder. Hadde samtidig vært fint om dere som er litt "eldre" en hos andre kommer med sine innlegg. Personer under 13-14 år bør man jo kunne regne med som en selvfølge at ikke drikker mye. Endret 4. oktober 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg har ikke drukket, kommer nok til å gjøre det, men anledningen har ikke vært der, eller så har jeg ikke hatt lyst til å være med ut når andre drikker. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg vet ikke helt. Syntes det ikke er noe godt, så hvorfor skal jeg prakke det på meg? Jeg drikker ikke. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 *rekkeopphanda* JEG drikker ikke alkohol! Lenke til kommentar
nixtus Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) får vel bli nr 5 som ikke drikker her vet ikke hvorfor.. drar på fester noen ganger osv, men fortsatt ikke no drikking Endret 2. oktober 2004 av nixtus Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg drikker ikke alkohol, har smakt noen ganger, men drikker ikke De fleste vennene mine drekker hver helg, party party .. Drikker ikke, vil ikke skuffe foreldrene mine (mer enn det jeg allerede har gjort) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 bjaa henger heller på glattkjøringa. Jeg vil ha meg moped som det ikke gjør noe at jeg tryner med. Så kan jeg kjøre litt jeg også. Ser ikke vitsen med å drikke seg drita hver helg. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Jøss, er overrasket. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Vi er nerder, hva forventet du? ^^ Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Klarer fint å ha deg gøy uten alkohol Men har det samtidig gøy med folk som har drukket alkohol Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Klarer fint å ha deg gøy uten alkohol Er det jeg også mener. Synes ikke det smaker godt, og er heller ikke noe keen på hodepine neste dag heller. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 jeg har jo fått smake øl osv av foreldra mine men jeg syntes det smaker vondt. så NEI. jeg er stolt over og IKKE drikke Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Drakk ikke. Fikk smake, begynte å drikke. Endret 19. november 2013 av Seifenblase Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har smakt alkohol en gang i blant, men jeg drikker ikke å det er jeg stolt av. Selv om jeg er på fester der vennene mine drikker, drikker ikke jeg. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 jeg har jo fått smake øl osv av foreldra mine men jeg syntes det smaker vondt. så NEI. jeg er stolt over og IKKE drikke Sant så sant. Men jeg har ikke så store forhåpninger om at alle som er født i år 1989 gjør det heller. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Tør å tippe jeg kanskje er den eldste i denne tråden. I en alder av 27 år så har jeg aldri smakt, prøvd alkohol. Grunnen er mange. I min barndom var jeg ikke utsatt for drikkepress fra de på min alder. Ikke ville jeg være som dem heller da de behandlet meg ganske dårlig. Så alt de gjorde var godt forbilde på hva jeg ikke ville være. Da de ble fulle oppførte de seg dumt, uberegnelig og generelt som idioter. Da jeg ble eldre og kunne drikke om jeg ville så har jeg ikke funnet noen gode grunner til å begynne. Hvorfor man føler for å endre en kjemisk stoff i hode for å endre sinnstilstanden har jeg aldri helt skjønt. Jeg vet dette er en veldig teknisk definsjon, og at en romantisk middag med stearinlys og vin ikke faller under det. Men jeg håper og tror at kjærlighet er sterkere enn at en flaske vin skal stå i mellom to mennesker. Jeg føler ikke for å ta del i det kollektive annsvarsfraskrivelsen som skjer hver helg når fulle folk renner ut i gatene og pisser ned et gatehjørne, knuser glass på veien, stjeler sykeler "fordi jeg måtte hjem" og skaper bråk i taxi køer. Jeg vet dette ikke er beskrivende for de fleste, men når man begynner å drikke og linjer begynner å bli uklare, hvordan vet du at du endagn ikke gjøre noe dumt? Jeg går ut for å danse..ikke drikke!! Så..der har dere meg. AKIRA Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Jeg drikker svært skjeldent, mulig fordi at jeg er kristen. Men det hender seg at jeg tar meg et par pils i ny og ned, ved spesielle anledninger. Endret 2. oktober 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Har en kjærest som jeg har vært i lag med i nesten 2 år som nylig har begynt å drikke sånn smått, og hun er 18 år. Av en eller annen grunn blir jeg ganske irritert når hun nevner at hun har så lyst å drikke seg dritings osv.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Vi er nerder, hva forventet du? ^^ Nåjah. Tror vi er helt lik alle andre, selv om kanskje mesteparten av oss er glad i hardware og diverse andre kategorier i forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå