crazym Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Kjøpte en amd64 3000+ prossesor forleden dag. Den har fungert fint, men plutselig en morgen ville ikke maskinen skru seg på... Etter endel feilsøking finner jeg ut at det er cpu som forårsaker dette problemet, da maskinen kun skrur seg på når cpu ikke er låst i sin "slot". Mest sannsynlig betyr vel dette at cpu er defekt ? Og man burde vel etter så kort tid kunne ha mulighet til å hente inn en ny en på garanti ? Hadde boxed version av cpu, så dermed må jeg ha brukt en kurrant kjøler... argh. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Skrur den seg ikke på i det hele tatt?? helt borte? eller blir det en sort skjerm? Lenke til kommentar
crazym Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Den skrur seg ikke på i det hele tatt... Kommer ett lite blink på nettverks porten bak. Ellers HELT dødt... Tar jeg ut cpu, starter det som "normalt".. Mao da får hk`et strøm og skjermkort o.l starter. Endret 2. oktober 2004 av crazym Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå