B.H.H Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har trøbbel med maskina mi, den slår seg av selv og begynner å pipe Det har skjedd to ganger ikveld, så noen som vet hva det kan være?? Specs i profilen..... Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 kan det være for liten psu? har bare 360W chieftec Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har du fulgt med temperaturene i det siste ? Er det god nok kontakt mellom cpu / kjøler ? Og sist men ikke minst, hvilken temperatur er satt i bios til å slå av maskinen (cpu protection) Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har du fulgt med temperaturene i det siste ? Er det god nok kontakt mellom cpu / kjøler ? Og sist men ikke minst, hvilken temperatur er satt i bios til å slå av maskinen (cpu protection) Jepp, det er nok noe med temperaturen Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Har du fulgt med temperaturene i det siste ? Er det god nok kontakt mellom cpu / kjøler ? Og sist men ikke minst, hvilken temperatur er satt i bios til å slå av maskinen (cpu protection) Tempen ligger på sånn ca.53 grader og jeg har satt cpu protection på 70grader så jeg tror ikke det er det Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Kan være verd å laste ned : http://www.memtest86.com/ Bare for å være sikker på at ikke minnet lager krøll. Har du gjort noen spesielle endringer i det siste i forbindelse med hardware / software ? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Er det noe spesielt du gjør da? Spiller du? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Har samme problemet det er alarmen for cpu.. Endret 2. oktober 2004 av ExtremeSnowboarder Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 du har vel ikke sett kjøle-ribba feil vei? det gjor eg! da startet den og gikk 10-60 min og slo seg plutelig av! så begynte det å pipe! tok av kjøle-ribba og sette den rett! fungerer 100& etter det Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 merkelig at ingen har spurt om åssen hovedkort og hvordan pipene høres ut.. da det kan kjøres diagnose om det f.eks er 3 lange pip eller kontinuerlige pip. Jeg er ingen ekspert på området men det finnes nok av oversikter over de forskjellige biosene og bios alarmer på nettet.. www.google.com er en fin plass å begynne å leite. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 du har vel ikke sett kjøle-ribba feil vei? det gjor eg! da startet den og gikk 10-60 min og slo seg plutelig av! så begynte det å pipe! tok av kjøle-ribba og sette den rett! fungerer 100& etter det Åssen kan man sette en ribbe feil vei? Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) det skjedde til og med når jeg var inne i biosen Det skjer uten at jeg gjør noe. Jeg har satt på slik at maskina slår seg av hvist cpu-vifta fusker, vet ikke om det kan være noe med den?? HAr foresten den nyeste versjon av biosen Endret 4. oktober 2004 av B.H.H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå