DllInjexion Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 den lagger når jeg spiller cs. jeg forstår ikke. det kommer sånne stripe når jeg løper langs veggen. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hva slags striper? Screenshot? Lenke til kommentar
DllInjexion Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 jeg prøver å ta srnshot men striper er ikke med. men jeg har funnet problemet. var cheaten min som lagde stripe på ati kortet Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 jeg prøver å ta srnshot men striper er ikke med. men jeg har funnet problemet. var cheaten min som lagde stripe på ati kortet Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Pøh, måtte du lagge for alltid i Counter-Strike-helvete. Men det var bra det ordna seg da! Lenke til kommentar
TAS Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 jeg prøver å ta srnshot men striper er ikke med. men jeg har funnet problemet. var cheaten min som lagde stripe på ati kortet Måtte hele Pc`n kræsje. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Måtte Sierra-politiet banke på døra di og brenne pcen. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Tror heller det er noe galt med oppdateringsfrekvensene på skjermen din, jeg. Kjører du skjermen på 60hz så får man "striper" hvis du gjør enkelte bevegelser. Lenke til kommentar
dreden Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hvis du ikke har skrudd på V-Sync så får kan du få slike striper Lenke til kommentar
DllInjexion Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) stripekøddet er ikke borte ennå. det er ikke i bare spill det kommer. det kommer også når jeg blar oppover i en lang internettside. ja jeg har installert driveren. [bILDE] Endret 4. oktober 2004 av DllInjexion Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Synd for deg så lenge du cheater ! Jeg skal i alle fall ikke hjelpe deg ! Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 kva er steam id'en din? Eg trenger den så eg kan få valve til å banne den i 2 år. Lenke til kommentar
DllInjexion Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 hm... for 2 måneder siden spilte jeg cs for 1 gang. etter at par dager joinet jeg en server. HEAD HEAD HEAD HEAD HEAD SHOT!! ok nå måtte det gjøres noe. Orker ikke å la cheaterne ødelegge det for meg. Jeg fikk tak i en cheat og nå cheater jeg. da har vi fått balanse. før var det cheater vs meg, nå er det CHEATER VS CHEAT. noe galt i dette? cs er ødelagt av cheatene.....hjelper ikke å banne meg.. har nok av steam accounts. hjelp meg med skjermkortproblemet da Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 noe galt i dette? Ja det finnes massevis av servere som er så og si cheat-frie, og når du er så dum at du svarer med samme våpen, har man plutselig en cheater til som alle andre irriterer vettet av seg for. Det skal ikke mye enkel logisk tankegang til for å forstå det. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 stripekøddet er ikke borte ennå. det er ikke i bare spill det kommer. det kommer også når jeg blar oppover i en lang internettside. ja jeg har installert driveren. Bilde.......... Hmm, ser at det der er screenshot fra DirectX, regner med du kjører CS i OpenGL, så du bør nok sette VSync på i OpenGL i stedet. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 hm... for 2 måneder siden spilte jeg cs for 1 gang. etter at par dager joinet jeg en server. HEAD HEAD HEAD HEAD HEAD SHOT!!ok nå måtte det gjøres noe. Orker ikke å la cheaterne ødelegge det for meg. Jeg fikk tak i en cheat og nå cheater jeg. da har vi fått balanse. før var det cheater vs meg, nå er det CHEATER VS CHEAT. noe galt i dette? cs er ødelagt av cheatene.....hjelper ikke å banne meg.. har nok av steam accounts. hjelp meg med skjermkortproblemet da Fordi enkelte i {sett in land her} slakter kvarandre med macheter, så må no det være greit viss eg gjør det også? Opp med hodet lille venn.... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Synd for deg så lenge du cheater ! Jeg skal i alle fall ikke hjelpe deg ! HELT ENIG. cs cheatere er bare tragisk Lenke til kommentar
DllInjexion Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 takk braatern jeg skal prøve det ut. og til dere andre kjenner dere Asian.pride eller kanskje I.am.gaara Så lenge cheat eksisterer vil jeg cheate. thats it... ASPEED 100X, VEC: 99,5 % HEADSHOT AUTOWALL:1 GET READY Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 håper jeg aldrig møter deg..... Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 lael Jeg eier deg uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå