Gå til innhold

rad 9550 lagger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hm... for 2 måneder siden spilte jeg cs for 1 gang. etter at par dager joinet jeg en server. HEAD HEAD HEAD HEAD HEAD SHOT!!

ok nå måtte det gjøres noe. Orker ikke å la cheaterne ødelegge det for meg. Jeg fikk tak i en cheat og nå cheater jeg. da har vi fått balanse. før var det cheater vs meg, nå er det CHEATER VS CHEAT.

noe galt i dette?

cs er ødelagt av cheatene.....hjelper ikke å banne meg.. har nok av steam accounts.

hjelp meg med skjermkortproblemet da

Lenke til kommentar
stripekøddet er ikke borte ennå. det er ikke i bare spill det kommer. det kommer også når jeg blar oppover i en lang internettside. ja jeg har installert driveren.

Bilde..........

Hmm, ser at det der er screenshot fra DirectX, regner med du kjører CS i OpenGL, så du bør nok sette VSync på i OpenGL i stedet.

Lenke til kommentar
hm... for 2 måneder siden spilte jeg cs for 1 gang. etter at par dager joinet jeg en server. HEAD HEAD HEAD HEAD HEAD SHOT!!

ok nå måtte det gjøres noe. Orker ikke å la cheaterne ødelegge det for meg. Jeg fikk tak i en cheat og nå cheater jeg. da har vi fått balanse. før var det cheater vs meg, nå er det CHEATER VS CHEAT.

noe galt i dette?

cs er ødelagt av cheatene.....hjelper ikke å banne meg.. har nok av steam accounts.

hjelp meg med skjermkortproblemet da

Fordi enkelte i {sett in land her} slakter kvarandre med macheter, så må no det være greit viss eg gjør det også? Opp med hodet lille venn....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...