realfingolfin Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Jeg har oppdaget at google adsence viser helt,helt feil reklame på en av mine undersider, vet noen av dere grunnen? gå til>> www.sarajnews.com/data_it/ Edit: byttet .htm med .php for det er kun i .php at jeg får feil reklame Endret 3. oktober 2004 av realfingolfin Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Synes ikke det var så ille reklamer jeg, da. Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Synes ikke det var så ille reklamer jeg, da. Hmm, tror det tar litt tid før adscence kommer til sansene. Så det var derfor jeg fikk feil reklame igår, men ikke idag. Takker Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 hvor mye tjener man på slik reklame? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ikke noe å si opp jobben sin for, vertfall.. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ikke noe å si opp jobben sin for, vertfall.. Hehe, nei. Da hadde det vert en del arbeidsløse. Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Tja, annonsørene betaler for altall faktiske klikk, så da får man vel betalt tilbake for antall klikk. Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Ikke noe å si opp jobben sin for, vertfall.. Hehe, nei. Da hadde det vert en del arbeidsløse. LOL, ingen blir rik av slik reklame (bare proffe webutviklere som vet noe om innhold)MEN jeg har webhotell hos web10.nu og det koster 9 kr pr måned (minus 1cola uten pant) så hvis jeg får over 15 kr pr måned er jeg fornøyd. Det dekker hvertfall utgiftene. Dessuten går jeg første på vgs og har tenkt å skaffe meg jobb (huff). Så webutvikling er en mislykket (svært) hobby for meg. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) LOL, ingen blir rik av slik reklame (bare proffe webutviklere som vet noe om innhold)MEN jeg har webhotell hos web10.nu og det koster 9 kr pr måned (minus 1cola uten pant) så hvis jeg får over 15 kr pr måned er jeg fornøyd. Det dekker hvertfall utgiftene. Dessuten går jeg første på vgs og har tenkt å skaffe meg jobb (huff). Så webutvikling er en mislykket (svært) hobby for meg. Du plasserer stygg og plagsom reklame på siden din bare for å slippe unna 9 kroner i måneden!? Edit: kanskje ikke plagsom, men like fullt grell som bestemor! Endret 3. oktober 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 LOL, ingen blir rik av slik reklame (bare proffe webutviklere som vet noe om innhold)MEN jeg har webhotell hos web10.nu og det koster 9 kr pr måned (minus 1cola uten pant) så hvis jeg får over 15 kr pr måned er jeg fornøyd. Det dekker hvertfall utgiftene. Dessuten går jeg første på vgs og har tenkt å skaffe meg jobb (huff). Så webutvikling er en mislykket (svært) hobby for meg. Du plasserer stygg og plagsom reklame på siden din bare for å slippe unna 9 kroner i måneden!? Edit: kanskje ikke plagsom, men like fullt grell som bestemor! Som sagt reklame=+cola 0reklame=-cola og 30 gram mindre i lommeboka Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 LOL, ingen blir rik av slik reklame (bare proffe webutviklere som vet noe om innhold)MEN jeg har webhotell hos web10.nu og det koster 9 kr pr måned (minus 1cola uten pant) så hvis jeg får over 15 kr pr måned er jeg fornøyd. Det dekker hvertfall utgiftene. Dessuten går jeg første på vgs og har tenkt å skaffe meg jobb (huff). Så webutvikling er en mislykket (svært) hobby for meg. Du plasserer stygg og plagsom reklame på siden din bare for å slippe unna 9 kroner i måneden!? Edit: kanskje ikke plagsom, men like fullt grell som bestemor! Som sagt reklame=+cola 0reklame=-cola og 30 gram mindre i lommeboka Offtoic: åssn mekker lokaltog forskjellig farge på avatar for hver gang han poster (tror jeg) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Offtoic: åssn mekker lokaltog forskjellig farge på avatar for hver gang han poster (tror jeg) http://www.unrealized.org/les_guide/php/roterende_avatarer/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå