-x- Skrevet 14. mai 2002 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2002 Har nettop snakket med en som jobber i en datasjappe, han sier at Athlon XP ikke lenger vil virke i dual-kort? Noen som har erfaring med dette? Det skal visst nettop ha skjedd en endring, noen broer som er svidd over ala multiplier låsing. Enda viktigere : er det noen som har en metode for å omgå en eventuell SMP-låsing HVIS dette er tilfelle? Planen var liksom å sette to XP1800 i Asus A7M266-D Plutselig var ikke dual-drømmen enig med lommeboka lenger... -x- Lenke til kommentar
pskard Skrevet 14. mai 2002 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2002 Quote: -x- skrev (2002-05-14 11:51):Har nettop snakket med en som jobber i en datasjappe, han sier at Athlon XP ikke lenger vil virke i dual-kort? Noen som har erfaring med dette? Det skal visst nettop ha skjedd en endring, noen broer som er svidd over ala multiplier låsing.Enda viktigere : er det noen som har en metode for å omgå en eventuell SMP-låsing HVIS dette er tilfelle?Planen var liksom å sette to XP1800 i Asus A7M266-DPlutselig var ikke dual-drømmen enig med lommeboka lenger... -x- Jeg leste at det bare var å koble sammen to broer så skulle det funke igjen. En trengte heller ikke å tenke på å fylle de med noe for å unngå kontakt med jord. MAO: Trivielt. Husker dog ikke hvor jeg leste det eller hvilke broer det var... Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 14. mai 2002 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2002 Det er T-bred som kommer til å bli sperret for dual. Kan bli problemer med nyere XP`er også, men med to XP 1800+ så er jeg 96% sikker på at du får det til. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 15. mai 2002 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2002 Jau. Bør ikke være no større problem med Palamino prosessorer :smile: Klager ikke jeg heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå