fuchimuch Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg kjøpte tittel objektivet i dag, brukt, og lurte på om det er noe jeg skal være obs på da jeg har 3 mnd garanti på dette. Har prøvd det og finner ingen feil men så er jeg da heller ikke noe ekspert :-) fuchimuch Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Her er en god sjekkliste: http://www.nikonians.org/cgi-bin/dcforum/d...ewmode=threaded Lenke til kommentar
fuchimuch Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Takker for tilbakemelding froggyler. Jeg har sjekket med siden du linket til og kan ikke finne at jeg har noe problemer med det så da tar jeg sjefs avgjørelsen og er fornøyd med kjøpet mitt :-) fuchimuch-- Lenke til kommentar
NormanWhiteside Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg kjøpte tittel objektivet i dag, brukt, og lurte på om det er noe jeg skal være obs på da jeg har 3 mnd garanti på dette. Har prøvd det og finner ingen feil men så er jeg da heller ikke noe ekspert :-) fuchimuch Hvor mye måtte du ut med for objektivet? Ser Fotovideo selger for litt varierende pris. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 FotoVideo averterer AF-S varianten av objektivet, det har mye raskere autofokus. Mange pressefotografer i avisene har nettopp levert inn store mengder av dette objektivet etter å ha oppgradert til 70-200 med VR. Kjøpte selv et slikt hos EliteFoto i Stavanger for 5500 kroner. Varianten uten AF-S gir mest for pengene hvis fokushastighet ikke er så kritisk, koster nye under 7000 fra USA. Lenke til kommentar
fuchimuch Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 jeg ga 4600 for mitt, som nevnt så er det AF uten -s, men autofokus er rask nok til å fange en måke i flukt så da er jeg fornøyd så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå