rockybalboa Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 hoi! jeg har lasta ned sp 2 til win xp pro, men etter jeg laste den ned har jeg ikke kunnet forandre tema i xp, til xp blue og silver og oliven. får bare den klassiske stilen. Er dette en bug i sp 2 eller???? Noen forslag....::::.... Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har ikke installert SP2, så jeg vet ikke, men er tjenesten "Themes" startet? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg har SP2 innstalert, og jeg kan fint bytte til både Sølv og Olivengrønn. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Har også SP2 og har ingen problemer med å skifte utseende. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Ikke jeg heller ! No Problem Endret 3. oktober 2004 av hauer Lenke til kommentar
rockybalboa Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 tjenesten ''themes'' er startet ja. står på automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå