genstian Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) jeg poster her kan du løse denne? du skal streke gjenom strekkene som er der begynn hvor du vil strekene skal ikke krysses alle strekkene skal brukes post svartet ditt her Endret 3. oktober 2004 av hotstian Lenke til kommentar
Pug Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Haha, har sett den før Jeg vet løsningen, men skal jeg si den allerede? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Haha, har sett den før Jeg vet løsningen, men skal jeg si den allerede? la noen andre få sjanksen først Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Det finnes ingen løsning. Laget en make tråd for en stund siden. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg har en på lager. Vet ikke om den er tatt før, om den er ny eller gammel. Den er ikke så ny tror jeg... - Man skal gi alle husene Vann, Kloakk og Strøm. - Alle husene skal ha tre streker hver. Som skal komme fra Vann, Kloakk og Strøm. - Det skal bli ni streker til sammen. - Som de to røde rutene viser, så kan du ikke krysse noen streker, eller finne på en anna lur måte en det som er meningen... Lenke til kommentar
genstian Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg har en på lager. Vet ikke om den er tatt før, om den er ny eller gammel.Den er ikke så ny tror jeg... - Man skal gi alle husene Vann, Kloakk og Strøm. - Alle husene skal ha tre streker hver. Som skal komme fra Vann, Kloakk og Strøm. - Det skal bli ni streker til sammen. - Som de to røde rutene viser, så kan du ikke krysse noen streker, eller finne på en anna lur måte en det som er meningen... det kan ikke jeg finne en løsning til Lenke til kommentar
genstian Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Haha, har sett den før Jeg vet løsningen, men skal jeg si den allerede? kom med en løsning du Lenke til kommentar
Pug Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Haha, har sett den før Jeg vet løsningen, men skal jeg si den allerede? kom med en løsning du Ja, som sagt, løsningen er at det ikke er noen løsning. Men ville jo ikke ødelegge gleden med å sitte å prøve å prøve for andre forummedlemmer Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Det finnes en løsning på den øverste, men ikke den nederste. Mattelæreren vår viste oss den. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Det finnes en løsning på den øverste, men ikke den nederste. Mattelæreren vår viste oss den. hva er den? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) begynn hvor du vil strekene skal ikke krysses alle strekkene skal brukes Jeg skjønner ikke det der... Kan du forklare bedre? Hvordan streker kan ikke krysses? Jeg tegnet en tegning etter de reglene, er den feil: Endret 4. oktober 2004 av Newt32 Lenke til kommentar
genstian Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 begynn hvor du vil strekene skal ikke krysses alle strekkene skal brukes Jeg skjønner ikke det der... Kan du forklare bedre? Hvordan streker kan ikke krysses? Jeg tegnet en tegning etter de reglene, er den feil: ja det er feil du kan ikke bruke samme ut/in strek 2 ganger Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hva mener du? Kan du vise på tegningen min hva og hvor jeg har gjort feil? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 ja du bruker samme linje 2 ganger og du gjemmte en strek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå