Gå til innhold

noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

maskinen min har stått uvirksom i 2-3 mnd nå, mens jeg har ventet på nytt sted å bo. i løpet av denne tiden har jeg skiftet kabinett, cpu vifte.

nå har jeg fått det problemet at maskinen "små"-henger seg hele tiden. spesielt medieavspilling er ille. hvis jeg f.eks laster en nettside eller skriver fort i dette tekstfeltet så begynner mp3'en å hakke og henge seg. hva skjer? trenger virkelig hjelp!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det virker som det er stort sett IE som forårsaker hakkingen. det hakker hvertfall hver jeg laster en side som ikke er cachet. og ie prosessen bruker 50-80% cpu.

ps. glemte og si at jeg også har installert et topcom trådløst nettverks kort

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

noen som kan hjelpe?...med hva da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...