msh Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Jeg har tenk til å kjøpe Logitec tråløs tastaturog mus. Jeg skal mest bruke til spill,men jeg har hørt at tråløse mus har ikke så korekte bevegelser som de med kabel. Så Er det lurt å kjøpe trådløst tastatur og mus ? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Tr. Tastatur er greit nok, men når du sier du vil bruke musen til spill er det ikke noe bra valg fordi at det ofte lagger Lenke til kommentar
hutre Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Jeg har tråløst logitech tastatur +mus. Jeg merker ikke noe lag når jeg spiller, men kan vel ikke regne meg som en av de mest hardbarkede fanatistene. Vær litt forsiktig med å spille Alien vs. Predator og andre spill der aliens plutselig hopper på deg fra skyggene. Musen min har måttet tåle endel ubehagelige turer bortover golvet. Men den er nå fullt operativ ennå... Lenke til kommentar
mh748 Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 En erfaring med Logitech sitt sorte trådløse......(husker ikke navnet i farta, men det selges som pakke med mus) Teksten på tastene sitter ikke godt nok.. Slet ut 2 stykk på 3 uker (fikk igjen penga) og endte opp med å kjøpe samme keyboard med tråd (hadde bra mus fra før med tråd). Ulempen var jo at det ikke var like stilig med grått/hvitt (defor sitter nok teksten bedre også). :smile: zug Lenke til kommentar
g|nseng Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Hva mener dere med at musa lagger? Jeg har kanskje samme problem selv! Lenke til kommentar
sandman Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Quote: Den 2002-05-14 15:47, g|nseng skrev:Hva mener dere med at musa lagger?Jeg har kanskje samme problem selv! Bevegelsen er litt på etterskudd i forhold til din bevegelse..... Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 at den ikke helt følger dine bevegelser. bla. stopper opp som om den ikke har kontakt. har dette problemet selv...bare med MS Wireless Explorer. Men det pleier bare å oppstå hvis det blir for mye dritt mellom senderen og musen. Noen flere som håper på bluetooth mus? :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå