DiJayQ Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Jeg er på jakt etter forslag på hvordan jeg kan sette opp 3 pc'er i et ADSL-nettverk på billigst mulig måte. KOM med forslag. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Hvsi du har telenor ADSL er løsningen enkel. Jeg regner med at du er ute etter en boks som kan fiske dette og ikke en pc. Kjøp deg en router kalt SMC 7004 broadband. Den fåes på komplett og alle andre storwe webshopper. Både seks venner av meg og meg selv har denne. Vi er alle kjenpefornøyde og har alri hatt et eneste problem. Denne routeren er enkel og sette opp og enkel og bruke. Den har innebygd brannmur og port/mac control. Jeg vil anbefalle denne fremfor en linux box som mås tå på 24/7 Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Billigste blir jo en Linux Box , hviss du har en gammel pc ståanes å støv ned.. Lenke til kommentar
DiJayQ Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2002 har 2 nye pc'er og en gammel, hvordan setter jeg opp en linux box da? hvilken linux skal jeg bruke? Lenke til kommentar
mosher Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Aller billigst blir det om du har NGT ADSL. Dette fordi du betaler minst pr. megabyte i untgangspunktet og at du egentlig bare trenger en 5 ports hub, og slike kan du få veldi billig. Har selv en Unex switcha hub med 5 porter og vi er tre som deler en 2mbit, just plug-n-play. Lenke til kommentar
DiJayQ Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2002 men saken er den at jeg har Telehor jeg vettu :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå