Lord Hell Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hei, ser litt på ett par cpuer og jeg legger merke til at det står 'Passiv kjøling' og 'Aktiv kjøling' hva vil egentlig det si ? Link til mitt eksempel takker på forhånd på alle svar Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Passiv ikke vifte på kjøler. Aktiv vifte på kjøler. Jeg er ikke sikker, så ikke skyt meg hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Hehe ja, det er det jeg tror jeg også men for å være sikker da så må man jo spørre, noen som er 100 % sikker på hva det betyr ? Lenke til kommentar
Pyton.no - Salg Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hei Sink og Lord Hell, Det stemmer det dere skriver at XEON Passiv er uten vifte og Aktiv er med vifte. Normalt bruker vi passiv i RACK kabinetter som har god kjøling, mens i tower bruker vi aktiv. Håper dere forstod forklaringen min Lykke til! Med hillsen, Pyton.no - salg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå