trym13 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hei. jeg eier en Canon Bubblejet i990 fotoskriver og prøver desperat og bildene som jeg skriver ut til og dekke HELE arket. når jeg skriver ut div. bilder får jeg en slags ramme rundt bildet. noe som jeg ikke vill ha. jeg ser etter tips og tricks for og få bildet til og dekke HELE a4 arket. takk for al hjelp. mvh trym. Lenke til kommentar
holvik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Du bruker programmet Easy-print toolbox. Jeg antar att det følgte med skriveren din. Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 kan ikke huske det følgte med :O noen steder jeg kan laste det ned ? Lenke til kommentar
holvik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 http://software.canon-europe.com/software/...asp?model=i905D Du får prøve her hvis ikke du har cd`en.Den heter "Canon BJ Solution disk" Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 ja greit. har nå lasta ned og innstalert drivern . åssen får jeg nå fixa hele arket utfylt ? Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 ikke for å strø salt i såret, men hva med å bytte til noe som virker?hp? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Gå inn på preferences og merk av bordless printing. Jeg har i850. File, print, preferences, page setup. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Det følger med et program som heter: Easy photprint som gjør at du kan skrive ut uten ramme. Det kan forøvrig hentes på Canon sine sider også. Endret 3. oktober 2004 av andreash Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Er du fornøyd med 990? Har du hatt andre fotoskrivere å sammenligne med? Den er jo en del dyrere enn Epson 300, som jo har fått veldig god kritikk, men er den verdt prisforskjellen? Tommy Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 er godt fonøyd med i990. god kjøp i følge meg :O Lenke til kommentar
andreash Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg har hatt to Epson skrivere før (890 og 925) Og jeg angrer IKKE på at jg valgte Canon istedet. Strålende fornøyd er jeg med Canon 990i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå