Gå til innhold

MPX og kundeservice


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har nylig kjøpt noen varer fra MPX, blant annet en Pentium 4 3.0 som viste seg å være defekt. Jeg er rimelig sikker på at det ikke er min skyld, da jeg er svært forsiktig med håndtering av utstyr som er sensitivt for statisk elektrisitet.

 

Spørsmålet er om jeg skal benytte meg av angreretten, som jo er litt uetisk i dette tilfellet (dessuten er ikke emballasjen komplett og jeg har brukt goop som jeg eventuelt må fjerne.)

Alternativet er å sende det inn som en reklamasjon, men jeg frykter at det vil ta evig lang tid, og at kanskje MPX vil prøve å vri seg unna og si at det er min egen skyld...

 

Har noen erfaring med MPX i lignende saker?

 

På forhånd takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å si det sånn:

 

Kanskje du er eier nummer 2?

 

Kanskje har en annen gjort akkurat det samme som du tenker å gjøre?

 

Synes ikke du skal bruke noen angrerett. Er vel ikke bedre med alle disse defekte varene i sirkulasjon slik at jeg kanskje er neste offer?

 

Tror at mye av grunnen til at vi får defekte varer fra webshops er svært mye vår egen feil. Det er for mange av dere som skal utnytte retturretten fremfor ærlig og redelig si at det er en garantisak.

 

Derfor tror jeg det er mange kolli som blir sendt ut med feil på fordi en sleip kunde prøver å vri seg unna sitt ansvar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...