Keito Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Er det noen som vet om en butikk i Norge som selger rosa hårfarge, helst med salg via nettet? Jeg tenkte på å farge håret mitt omtrent som dette, rød-rosa: Har ikke kredittkort, så derfor må det kunne betales på annen måte. Endret 2. oktober 2004 av Keito Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hva med å gå til frisøren Eller kanskje tilogmed butikken Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Du må legge ut bilde av deg etterpå. ..... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Frisøren er oppfunnet Det samme er butikken. De selger sikkert rosa hårfarge på coop-mega eller europris eller no. Lykke til, legg ut bilder etterpå da Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Det spørs hvilken hårfarge du opprinnelig har. De selger rosa hårfarge på H&M osv, men de funker ikke på mørkt hår. Da må du kjøpe blekingspakke også. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Dumt kor? Har endel stygg grimase etter å ha nettop styrta ei halvflaske og nokre vin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå