HolgerL Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Ukens tema er Tree of life - Livstreet Vi starter i dag, lørdag, slik at folk kan bruke mest mulig av fritiden på konkurransen. Se regler og informasjon i denne tråden. Sist ukes konkurranse finner du her, og avstemningen for den finner du her. Endret 2. oktober 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hva er det? En film eller noe? Kanskje jeg er litt blond atm Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Livstreet, Tree of life, Yggdrasil, stort tre, whatever. Get it? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Takk, skjønner nå.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Bra tema dette, nå skal jeg få laget noe(må bare sette opp den nye PC'en først Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Lite liv i denne ukens konkurranse du Får se om jeg får tid til å lage noe i kveld Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jepp det er lite liv her ja Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Ble bare to bidrag da.... Slappinger. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Ble bare to bidrag da.... Slappinger. Jeg er ikke slapping! Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Beklager, har vært lite aktiv på compoene, men fikk laget noe raskt nå. EDIT: Skal bli mer aktiv fra nå... bare det at oppgavene (starwars greiene) har vært lite motiverende, og håper Gandalf velger litt random, og ikke kun ting av hans egen intresse. Endret 9. oktober 2004 av Prowl Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Beklager, har vært lite aktiv på compoene, men fikk laget noe raskt nå. EDIT: Skal bli mer aktiv fra nå... bare det at oppgavene (starwars greiene) har vært lite motiverende, og håper Gandalf velger litt random, og ikke kun ting av hans egen intresse. Det var jo ikke jeg som laget denne da? Star wars er vel den eneste jeg har valgt utifra egen interesse, jeg er ikke super interessert i alien's f.eks. Men jeg skal finne på noe kjempe kult til neste uke Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Beklager, har vært lite aktiv på compoene, men fikk laget noe raskt nå. EDIT: Skal bli mer aktiv fra nå... bare det at oppgavene (starwars greiene) har vært lite motiverende, og håper Gandalf velger litt random, og ikke kun ting av hans egen intresse. Det var jo ikke jeg som laget denne da? Star wars er vel den eneste jeg har valgt utifra egen interesse, jeg er ikke super interessert i alien's f.eks. Men jeg skal finne på noe kjempe kult til neste uke Var det egentlig ikke vinneren som skulle bestemme det? Og vi har jo ikke kåret en vinner enda? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Hm, når er egentlig tidsfristen for innlevering? Trodde det var for 12 i går kveld jeg..? Men så tok jeg nok feil. - Er det kl 12 søndag da? Red: 12 er altså 23:59 Endret 9. oktober 2004 av Velmont Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hm, når er egentlig tidsfristen for innlevering? Trodde det var for 12 i går kveld jeg..? Men så tok jeg nok feil. - Er det kl 12 søndag da? Red: 12 er altså 23:59 Det var på fredagen tror jeg, menbidragene blir altid levert for sent nesten Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hva skjer her nå egentlig? Skal ingen sette opp en poll? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hva skjer her nå egentlig? Skal ingen sette opp en poll? Blib har ansvaret for det, så vi får vel bare vente Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Beklager, men det er da ingen hastverk, nå er iallfall denne ukens konkuranse oppe Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Gah, ingen som fikk med seg at jeg var på ferie? Tar pollen i morgen Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Visste ikke at du skulle være så lenge men så lenge den kommer opp før helgen så er det bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg