HolgerL Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Tema: Tree of life - Livstreet Fristen er 23:59 08.10.04. Alle bidragsposter skal være datert før denne tiden. Sist ukes konkurranse finner du her, og avstemningen for den finner du her. REGLER - Bidraget skal hovedaklig være laget ved hjelp av en datamaskin, og skal ikke være en kopi av verk fra andre personer enn deltakeren selv. - Bidraget skal være i samsvar med ukens emne. - Bidraget kan ha hvilken som helst oppløsning og kan være av hvilken som helst type datagrafikk. (Du trenger allikevel ikke å poste en film på 700 MB) - Hver deltaker kan bare delta med ett bidrag, men man kan endre og oppdatere bidraget så lenge det er før tidsfristen er gått ut. - Det postes bare bidrag i denne tråden, ingen diskusjon. - Det kan lages egne work-in-progress-tråder av brukerne selv, øvrig diskusjon tas i tråden Diskuter ukens konkurranse Endret 2. oktober 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Skal bort i overmorgen, så jeg poster nå slik at jeg ikke glemmer det helt i hvertfall! EDIT: I dag, torsdag, drar jeg, så dette blir nok det endelige bildet mitt. Skal derimot prøve å få opp en rendring med litt bedre kvalitet og oppløsning. Endret 7. oktober 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Synd med så få bidrag. -- Mitt bilde er altså en reaksjon etter å ha sett på nyhetene i det siste, med dette forferdelige nasjonalbudsjettet. Endret 8. oktober 2004 av Velmont Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Må vel poste noe jeg og, har hatt ganske mye å gjøre i det siste så har ikke fått laget noe, men her er ett raskt bidrag laget på noen minutter... EDIT: Skrivefeil på selve bildet , poster nytt straks (synd jeg ikke sparte på psd filen) EDIT: Skrivefeil rettet... Endret 9. oktober 2004 av Prowl Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Mitt birdag Har hatt ekstremt dårlig tid(det er derfor det suger) Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Sette opp poll snart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg