Sondre^^ Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 har fungerende gprs på min siemens st55, og prøver å sende en mail fra min spray.no-konto til min hotmail-konto...jeg har fylt inn spray sine vanlige serveradresser i epost-profilen, og under "konto" har jeg "(min mail)@spray.no". når jeg prøver å sende en mail med et vedlegg, står det at gprs kobler til, lenge, så blir jeg sendt tilbake til kladd-boksen, der emailen jeg prøvde å sende ligger, uten at jeg har mottatt noe i hotmail-innboksen. hva gjør jeg galt? skal jeg bruke andre serveraddresser enn de vanlige, når jeg sender fra mobil? er det umulig å sende mail til adresser som ikke støtter pop3 (hotmail)? er det noe galt med noen andre innstillinger...? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 1. kan jeg ikke svare på 2. Nei, det går i ikke ann å motta Epost når du ikke har POP3, det er i hvertfall det jeg har fått med meg. 3. kan jeg ikke svare på Lenke til kommentar
h.aspvik Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hei! Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med å sende mail. Jeg har også en ST55. Siden du har det, så lurer jeg på om du får lyd på MMS? For det får ikke jeg. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Si meg dere to ST55 brukere: Hvor mange ganger har dere opplevd problemer med telefonen deres og hvor mange ganger har den vært på reparasjon? Se om dere slår rekorden til min ST60 Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Si meg dere to ST55 brukere: Hvor mange ganger har dere opplevd problemer med telefonen deres og hvor mange ganger har den vært på reparasjon? Se om dere slår rekorden til min ST60 Jeg hadde ST60 før - ingen problemer med den! Kjøpte ST55 i sensommeren; har sendt den inn på reperasjon 2 ganger til nå, idag blir d 3. gang jeg leverer den inn. Så, 3 ganger det. Enn du/din ? Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 hadde en st55 før, den hang seg noen ganger når jeg prøvde å legge til ord i ordlista, 2 tasten slutta å funke og den hadde en tendens til å mase om at jeg skulle putte i simkort når jeg hadde ett i....... nå har jeg T630 og er super fornøyd Lenke til kommentar
jorg Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 herregud da, skjerp dere! denne posten ble alt for offtopic for meg... ta kontakt med din nærmeste kundebehandler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå