Sliver Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har en ganske ny LG plasmaskjerm av typen "MZ-42PZ45v" Når jeg skrur den på er det masse små grønne prikker som blinker over skjermen. Etter den har stått på i ca. 20 minutter er de nesten borte. Man kan fortsatt se et blink her og der. Det er værst i høyre, nedre hjørne. Problemet dukket opp etter at jeg hadde hatt skjermen ca. en uke. Kun vanlig TV bruk. Lurte på om noen vet hva dette kan være? Jeg skjønner at skjermen må på reperasjon. Men det hadde vært greit å visst om dette sansyneligvis bare var en "liten justering" eller om skjermen burde byttes ut. Setter stor pris på svar ang. dette!! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har en ganske ny LG plasmaskjerm av typen "MZ-42PZ45v" Når jeg skrur den på er det masse små grønne prikker som blinker over skjermen. Etter den har stått på i ca. 20 minutter er de nesten borte. Man kan fortsatt se et blink her og der. Det er værst i høyre, nedre hjørne. Problemet dukket opp etter at jeg hadde hatt skjermen ca. en uke. Kun vanlig TV bruk. Lurte på om noen vet hva dette kan være? Jeg skjønner at skjermen må på reperasjon. Men det hadde vært greit å visst om dette sansyneligvis bare var en "liten justering" eller om skjermen burde byttes ut. Setter stor pris på svar ang. dette!! Høres ut som slitene pixeler eller ? Tror de kommer til og dø vis du ikke gjør noe med det , send den på rep, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå