gebit Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Akkurat inst. ny cpu. Har klokked FSB til 211, så total cpu-clock er nå 2532MHz. Volten er på 1,55. Har en temp på 74 grader nå, men er ikke dette litt høyt? Bruker kun standard kjøler, men tok bort standard goop, satte på artic silver. Lenke til kommentar
wim Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 74c er alt for høyt, enten så er det feil i BIOS'en, eller så burde du klokke tilbake igjen Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 72 grader er altfor høyt. Hovedkort har du? Sikkert en cpu-temp. avlesnings feil. DFlash til nyeste BIOS for ditt hovedkort. Lenke til kommentar
gebit Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Mitt hk er MSi platinum edition Lenke til kommentar
wim Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Mitt hk er MSi platinum edition det er kjent ofr å ha dårlig BIOS, last ned oppdatering og flash, så får du sikkert litt mer realistiske verdier Lenke til kommentar
gebit Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Takk! Nå har jeg lastet ned update, hvordan går jeg frem? PS: har ikke inst. XP nå, så kan jeg brenne ut på cd og boote fra den? Ikke helt sikkert på hvordan man flasher... Noen tips? Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 MSI har vel et program som heter "Live Update" som downloader og flasher ny bios for deg i windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå