Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

JEG HATER POPUPS!!!

Anbefalte innlegg

Har vært borti endel folk som jobber med reklame, og selv om folk hater pop-ups så har flere av dem som har reklame via pop-ups via f.eks. VG hatt bra respons på reklamen. Hvorfor ville Bokklubben f.eks. holdt på å reklamere der etter flere måneder? antakelig får de vel flere som kjøper da...

NOEN klikker på de ***** pop-ups'ene, og det er antakelig de samme som søker etter http://www.vg.no på kvasir eller altavista når de skal lese VG...

hvem vet.....

bertie

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Popup skulle vært ulovlig , ja når man kjøpe en tomt og for en addresse så får man bare tilatelse til og bygge ETT hus og ikke 10

Altså man har reguleringer .

Slik skulle det vært med internettaddresser også , får man kjøpt EN addresse så har man ett vindu (hus)

Lenke til kommentar

Lett å si det: "slå av javascript". Det er en del nyttesider med det som dermed ikke kan åpnes, som i nettbanker ol.

Det samme problemet fikk jeg med IE6 og popupkiller.(i IE5 ble dette skilt fra hverandre.)

Det var en feil å innstallere IE6 igjen, men det nytter ikke å gå tilbake , for da vises ikke lenger en masse linker og java vinduer i de forrige versjonene.

Men jeg synes Netcaptor er bedre å bruke enn opera

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Quote:

Den 2002-06-05 15:09, tibbs skrev:

Fristende å innstallere Opera, men hva er bakdelene kontra IE? Og er den gratis?

Bakdeler med Opera?

-kan av og til (meget sjeldent) stoppe.

-ikke alle sider er 100% kompitable (veldig få som ikke virker, men da kan du bare bruke IE som en "reserve-nettleser")

og så får du jo ting som dette da:

-mouse gestures (har du først begynt å bruke dem så er du hekta:d Satt selv i excel og tegnet en L for å lukke vinduet her om dagen, hehe)

-raskere nettleser

-vinduer inne i Opera (synes det er meget praktisk)

-veldig lett å slå av/på pop-ups

+++++mange ting jeg ikke kommer på i farta!

+Det er GRATIS :grin:

Lenke til kommentar

Tradedoubler, noe kjent med det navnet, tror det var de vi hadde som leverandør av en søkemotor til siden vår for en stund siden, skulle få én krone per person som søkte osv. Hadde over 1000 spenn utestående uten at en krone dukket opp. Det ble skyldt på at de som drev søkemotoren ikke hadde betalt Tradedoubler (hvis det var de da) pengene de skulle ha).

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-05 15:26, Viva skrev:

Vet dere ikke at en tjener 1 krone og 50 øre pr pop up ?

300 pop's gir 450 kroner i kassa!

skal lage en site med tradedoubler pop up's! 500 vinduer som spretter opp i skjermen din
:grin:

Jeg har selv testet ut den "tradedoubler-scamen" uten at det funket :smile:. De begynner å lure når de har 50000% (500 klikk pr. besøkende) click-through på en side pr bruker.

[råd]Hvis man skal bruke pop-up så sett opp et php-script eller lignende som varierer på hvilke bannere som skal vises og hvor ofte banneret skal vises[/råd]

Lenke til kommentar

Problemet er at mange sider er basert på popup(s). Så da blir det jo litt vanskelig å surfe på de sidene når man har slike programmer installert.

TweakXP har bla. en funksjons som blocker bannere osv. Og erstatter de med hva du enn velger. Og databasen demmes oppdateres kontinuerlig.

Lenke til kommentar

Dudsi skriver:Bruker nettbank mye...og av den grunn så bruker jeg ikke slike pop-up killers pga. at de har en tendens til å stoppe all pop-up, inkl. nettbank pop-up'ene ;-(

Jeg bruker selv Pop-up Stopper Pro, og der er dette ikke noe problem. Du kan "lære" programmet å tilate popup's fra de sidene du ønsker. Jeg har ikke noe prob. med nettbank.

[ Denne Melding var redigert av: slowcooler på 2002-06-07 08:27 ]

Lenke til kommentar

Er vist ingen her som veit om det lille geniale programmet eg brukar. Fann eit tips i eit av dei siste PC World Norge.

Det heiter så masse som Pow! Alle popup killers eg har prøvd har hatt ein tendens til å blokkere alt av popups som skal komme opp og. Og det gjer jo heile greia ubrukelig. Med Pow! derimot må du sjølv legge til dei popups du ikkje vil ha. Start frå bunn av og legg til etter kvart som det dukkar opp nye popups. Rett og slett genialt.

Det ligg her: http://www.analogx.com

Her ligg også masse andre små nyttige program, alt gratis.

Brukar i tillegg eit program for synkronisering av klokka, eit for å frigjere minne, og eit for å søke etter dll-filer som ikkje er i bruk så en kan fjerne desse. Mange geniale program.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...