GolfBag Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Verden utvikler seg, historiebøkene blir skrevet om mens vi snakker... klikk her for å se noe av det som kanskje vil vise seg å være det viktigste kapittelet i verdenshistorien vi får oppleve. 29 september 2004 ble den første offisielle flygningen i konkurransen Ansari X-prize gjennomført. 2 flygning skjer på mandag. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 sending live på adressen over om 20 minutt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) dette er di som skal ha privat flyvnig i/til verdnsrommet er sending nå ser jeg .. må vell se dette , ned og lage frokost er jo nesten som og se når armstromg gikk på månen . nesten da , og det nermeste vi kommer EDIT: var er film fra arkivet som startet EDIT2: topic burde vert bedre forklarende Endret 4. oktober 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Når og hvor er den live fra oppskytningen? Den linken er jo bare til en video som er sendt før. Og webcast er jo bare radio... Help anyone... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) tror det kommer snart .. EDIT: viker som di tester lyd og sånt nu , hakker litt , Endret 4. oktober 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 nå startet det kose seg her nå Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 det er ikke radio... det er LIVE VIDEO med grei oppløsning... som går smertefritt, de må ha en jævlig mengde båndbredde Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Det hakker for meg på bredbånd. Funker ikke for meg. Må bruke narrow, men jeg overlever vel det også.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) det er ikke radio... det er LIVE VIDEO med grei oppløsning... som går smertefritt, de må ha en jævlig mengde båndbredde opløsningen er fin , men det hakker litt hos meg , og jeg får ikke mere en 30-40kB/sek i downspeed , men dette burde jo godt live på nrk da EDIT: reklampause ? EDIT2: er jo like god kvalitet på narowband og hakk fritt . hømm sikkert ikke like mange som bruker den linja Endret 4. oktober 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) gøyalt... når skal oppskytningen være? Edit: Ikke mye live det greiene der Endret 4. oktober 2004 av Lungemannen Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hva får deg til å tro at det ikke er live? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) er jo live da , du må bare velge webstream er vel 30 min til opskytinge etter det jeg kunne få med meg , Endret 4. oktober 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Nå taxer de snart i lufta Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 var et tøft fly da .. tro om det blir noen blider fra space ?? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) ja det blir det... så sist sending... sist sending var enda råere synes jeg.. mye mer intervju og historie rundt x-prize Edit: jeg tipsa vg... å nå står det på sida dems yeah yeah Edit2: AIRBORNE Endret 4. oktober 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 velg høyere buffertid så går det bra folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå