powerbull Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har akkurat fått min nye 6230. Når eg skulle ta et bilde, uten å lagre eller slette bilde tok eg direkte: "meny" og så "sett som bakg. bilde". Etter dette er det umulig å slette de bildene som ligger i Bilder mappen??? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har opplevd at jeg ikke kan slette bilder jeg og. Det er en software-feil. På min telefon pleier det å hjelpe med å bare skru den av og på. Hvis det plager deg mye, kan du jo oppgradere softwaren... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har samme feil på min også.... Hadde ihverfall (testet nå, og da gikk det) Hvilken SW/FW har dere? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Dobbelpost Med mellomrom på 4 minutt.. Endret 2. oktober 2004 av The_Fire Lenke til kommentar
ghettotrygve Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Saken er den at når du setter bildet som bakgrunnbildet, blir det skrivebeskyttet. Trur det skal hjelpe å slå telefonen av og på. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hvilken SW/FW har dere? Har V 03.15. Har forresten ikke opplevd det med bakgrunnsbilde og skrivebeskyttelse (ikke prøvd heller da ). På min telefon kan jeg noen ganger ikke slette bilder før jeg har skrudd telefonen av og på. Lenke til kommentar
powerbull Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 ja, nå gikk det visst. Tror det var det at jeg ikke hadde skrudd den av og på, eller at det gikk vekk når jeg tok flere bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå