Fotoentusiasten Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Vi har nettopp fått en tilbud på hjemme pc fra jobben. Er dette en grei maskin? Dell Inspiron 8600c - Avansert bærbar PC ”Wide-screen” Prosessor: Intel® Pentium® M 1,7 GHz med Intel Centrino Mobile Technology Skjerm: 15,4'' TFT WSXGA (1680x1050) Minne: 512 MB DDR SDRAM 333Mhz Harddisk: 60 GB Skjermkort: 128 MB ATI Mobility Radeon 9600 PRO TURBO Lydkort: Sound Blaster Pro kompatibel Nettverkskort: Integrert 10/100 Mbps Fast Ethernet Trådløst nettverk: TrueMobile 1350 WLAN (802.11 b/g) DVD-Brenner: 4X DVD+RW Modem: Integrert V92 data/faks modem 56K Høytalere: Integrerte høytalere i front Mus: Touchpad Tastatur: Standard norsk tastatur Vekt: Ca. 3 kg Batteri: Ca. 2,5 timers brukstid Bæreveske: Bæreveske i sort nylon Annet: 2xUSB 2.0 + FireWire utgang og S-video Lenke til kommentar
ChrisX Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Temmelig bra maskin det der, ja. Kanskje litt dårlig batterikapasitet, men det går jo evt. ann å bytte ut. Kommer slvfølgelig ann på hva du skal bruke den til, men for min del ser det ut som en sprek bærbar det der... Lenke til kommentar
glotón Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg har samme pc med nesten akkurat like spesifikasjoner (ram, prosessor osv.) og jeg er veldig godt fornøyd. Jeg bruker pc'en til skolearbeid, film og litt spill og til det er den super. Syns det er rart at batterilevetiden er oppgitt til å være 2,5 timer. Min varer helt greit i 4 timer hvis den brukes til lette oppgaver, tror den er omtrent som på andre pc'er med pentium -m. Men det er klart, begynner du å se på film eller spille går batteritiden fort ned til 2,5 timer. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 minne er evig bra. Like så greit å makse. Lenke til kommentar
glotón Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 minne er evig bra. Like så greit å makse. Men ikke gjør det hos dell, der er ram veldig dyrt, kjøp heller ekstra ram senere, det kan du spare mye på. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Ser ikke pris Dette er en hjemmepc ordning. Havner vel på ca. 10000 kr netto etter at jeg har betalt på den i 3 år! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå