Epiphone Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hva synest dere om denne telefonen? Tøff? Ser ikke så stygg ut da. Lenke til kommentar
Epiphone Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 SORRY! Philips 755 Håper den funker. Det er Elkjop sine sider. Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Serjo ganske lekker ut den, men den mangler jo både MP3, Radio, og Høyhastighets data da ! Men den hadde et sprekt design. Jeg likte også 355, som virker som eg grei "billigtelefon" Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Serjo ganske lekker ut den, men den mangler jo både MP3, Radio, og Høyhastighets data da !Men den hadde et sprekt design. Jeg likte også 355, som virker som eg grei "billigtelefon" la meg spørre, har du noensinne brukt HSCDS? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Tuchscreen, ohh. det virker som en billig "proff" telefon Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Dårlig emnefelt og omgåelse av tre ords regelen. Stenges. Les forøvrig retningslinjene og postene øverst i denne kategorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg