Commanders Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har noen av dere opplevd at deres brenner brenner fortere enn det den skal? Min Plextor 24x brenner har fått for seg at den er en 40x brenner. Og det klarer den godt. Ikke gjort noe med den, den bare ble sånn! TAKK PLEXTOR!! Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 eeeeeeeeeeh. Er det mulig??? Nå har jeg hørt det også Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Sikker på at du ikke har fått feil fra butikken? Lenke til kommentar
Commanders Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 har ikke det. Den har vært 24x lenge. Men dt er først nå den ble sånn. Har hatt den i 2 år... Rart det her... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Den er sikkert en 40x brenner, men du har ikke fått kjøpt plater som støtter mer enn 24x før nå nylig Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ikke dårlig. Min Plextor 40x har fått det for seg at den ikke vil brenne i mer enn 24x! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Ikke dårlig. Min Plextor 40x har fått det for seg at den ikke vil brenne i mer enn 24x! Dere har vel ikke vært på lan sammen, og tatt med dere feil maskin hjem? Endret 2. oktober 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Dere har jo SELVFØLGELIG byttet brenner! Neida, men det er mange av disse som man kan oppdater firmware med, slik at en 24x ble en 40x. Men ettersom du ikke har gjort no, er det merkelig.. SKulle kunne være platene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå