Gå til innhold

Doom filmen tar form


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okay. På Mars? Trudde det var Jupiter jeg :!:

Så det er søstera til "Rock" altså. Blir vel neppe noe sexy, hehe. Vel altså, jeg tror filmen muligens kan bli bra. Men det er jo et temmelig teit spill. Jada, jeg likte det veldig godt, men ...da Carmack fant på storyen back then, tror jeg nok han ble inspirert av populærkultur, altså de gode gamle filmene. Som "Alien" feks. Siden DOOM er et enkelt spill, er det helt greit. Men lage en svær film av det, viser jo at det dreier seg om POP-ularitet. Siden DOOM selger som faaaan, er det like greit å lage en film av det, selge mer, tjene penger. Sure deal liksom. Tynne greier, men det KAN bli bra. Må bare prøve å tenke meg litt om...joda, det KAN gå. Mye mulig det blir bra. Alt er jo egentlig mulig, (hvis man har lest litt kvante-fysikk og greier, parralelle universer...atomer og partikler og ditten og datten) så jeg ønske film teamet lykke til. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
blir nok en potensiel nedlastingsfilm for mange uten at eg sier noe mere.....

ok! sikkert jeg som ikke har fått med meg noe. Men, det står ingenting spesielt om plotet i filmen. Virker som alle hater filmen fordi The Rock er med, men han har da bare en liten bi-rolle elns :dontgetit:. Litt tilig å hate filmen :(

 

edit:

 

Virker også som at Filmen har en del ukjente skuespillere, noe som er veldig bra i sånne filmer :thumbup:

Endret av sadogoat
Lenke til kommentar
Fant et bilde fra filmen her, dette er nok en av de bedre scenene :p

Vel det flyet såg litt for dagens teknologi ut syns eg :tease:

 

Til han over som lurte på om det var litt tidlig å hate filmen. Grunnen til det er at mesteparten av filmer basert på spill har floppet og virker som en siste mulighet for tyne den siste dråpen ut av plottet, som ikkje altid slettes duger i en film :thumbdown:

Lenke til kommentar

Har sett The rock i 1 film, og da regner jeg ikke "gjeste rollen" hannes i "Mumien vender tilbake" som en rolle. Det var i filmen "The scorpion king" og værre skuespilling skal du lete lenge etter, synes ikke mannen har noe på et filmlerret å gjøre. Var tragisk å se på, ble nesten flau på hannes vegne. Minner meg mye om Jan cloud van dam eller hva pokker han heter, elendig skuespiller synes jeg (filmene hans er mildt sakt patetisk) .

 

Så dette kan bli spennende, jeg for min del tror ikke det blir en bra film, for har det vært problemer å konvertere film til spill (Catwomen, største flop jeg har sett) så tror jeg ikke spill til film blir noe bedre. Doom 3s historie passer bedre på spill enn film, og den typiske Hollwood klisjeen "en drepte en annen som hovedpersonen er glad i, derfor må hovedpersonen ta hevn", thats not Doom 3.

 

Men som sakt lengre opp, jeg skal se hvordan filmen er, for film elsker, det er jeg. Men jeg tviler sterkt på at dette er en film som blir en like stor sukse som Doom 3 var (eller var det det?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...