Gå til innhold

Doom filmen tar form


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC' date=08/10/2005 : 15:03]
Jeg har begge filmene jeg.. Syns de er helt kurrante. Ganske morsomme begge to, så lurer på hvordan det blir med film som ikke skal være morsom.. :hmm:  :)

Du skal nok se, DOOM får nok et tonn med tåpelige one-liners så det lukter cheeeeesy på flere mils avstand. ;)

Blir artig det :!:

Lenke til kommentar

Har sett "the rock" i en film, et eller annet ørken eventyr.

 

Personelig liker jeg ikke skuespiller stilen hans. Han er stiv, unaturlig, replikkene lukter manus og han har bare ikke skuespiller talente.

 

Når jeg ser en film og det formelig lukter manus fra replikkene, dvs så totalt innøvde at de høres unaturlige og forhånds tenkt ut, da reagerer jeg.

 

Man får vente å se hva det blir til, men tviler egentlig. The rock er bare ikke skuespiller.

 

Hadde mer sett frem til en Vin Diesel i hovedrollen. Tror det hadde blitt morsomt.

Lenke til kommentar
Skulle nesten tro det ja. Er ikke våken. Kanskje fordi jeg for en gangs skyld sto opp kl 11 istede for 14.00 :p

 

Men OT. Når jeg leste den reviewen til Doom tenkte jeg "TvNorge". Er slike filmer TvNorge kan finne på å sende kl 1 om natta.

QUOTE (Sigga @ 29/11/2004 : 20:45)

En film jeg ikke skal se ihvertfall!

 

Det sier de alle, men en kveld er du for lat til å skifte kanal og Tven er tilfeldigvis på TVNorge og det er fredag kveld/natt... DA er du fanget...

 

HAHA :!: Right on Bear^

Lenke til kommentar
Ser bra ut dette.. :yes:  som de sa noen ganger.. liker du spillet, kommer du til og like filmen... og jeg elsket spillet  :love:

 

3/5 er jo heller ikke så værst da..  :)

5024110[/snapback]

Sant det også, men hadde sett den uansett om den så fikk 1 eller 0 :tease: Men er jo litt betryggendes da ;)

Lenke til kommentar
Ser bra ut dette.. :yes:  som de sa noen ganger.. liker du spillet, kommer du til og like filmen... og jeg elsket spillet  :love:

 

3/5 er jo heller ikke så værst da..  :)

5024110[/snapback]

Sant det også, men hadde sett den uansett om den så fikk 1 eller 0 :tease: Men er jo litt betryggendes da ;)

5024185[/snapback]

 

 

jepp.. hadde sett den selv om den har fått 1.. men dette lover jo bra da.. kanskje vi kan få oss en overaskelse over at den er faktisk bra!

Lenke til kommentar
Ser bra ut dette.. :yes:  som de sa noen ganger.. liker du spillet, kommer du til og like filmen... og jeg elsket spillet  :love:

 

3/5 er jo heller ikke så værst da..   :)

5024110[/snapback]

Sant det også, men hadde sett den uansett om den så fikk 1 eller 0 :tease: Men er jo litt betryggendes da ;)

5024185[/snapback]

 

 

jepp.. hadde sett den selv om den har fått 1.. men dette lover jo bra da.. kanskje vi kan få oss en overaskelse over at den er faktisk bra!

5024580[/snapback]

 

Tja IGN er ikkje heilt enig der, har påstått den lukta lenge eg også, men fikk et lite håp etter å ha lest IGN sin omtale. Så heilt håpløs kan den no ikkje vere :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...