Gå til innhold

Doom 3 med Geforce 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Carmack er vel ikke fullstendig optimistisk, svjh. NV-30 bør vel kanskje klare den biffen.

Uansett har de satt et frameratemål på ca 30-35, så det er vel ikke umulig at Gf4 gjør nytten. Jeg skipper i alle fall Gf4 og venter på neste generasjon, men det skyldes delvis at MSI-hovedkortet mitt ikke støtter Gf4... Ennå.... Bastards!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

carmack har selv sagt at geforce 4 MX ikke kan kjøre spillet BEDRE enn eks geforce 3 mx

men at geforce 4 ti4600 klarer spillet er en selvfølge i seg selv.

Lenke til kommentar

Quote:


LarsC skrev (2002-05-14 10:08):

Carmack er vel ikke fullstendig optimistisk, svjh. NV-30 bør vel kanskje klare den biffen.

Uansett har de satt et frameratemål på ca 30-35, så det er vel ikke umulig at Gf4 gjør nytten. Jeg skipper i alle fall Gf4 og venter på neste generasjon, men det skyldes delvis at MSI-hovedkortet mitt ikke støtter Gf4... Ennå.... Bastards!


 

Du har ikke fulgt med skikkelig! De var ikke særlig glade for GF4 MX, men de skrøyt faktisk av de andre GF4-kortene. Doom 3 skal kunne kjøre på GF3-kortene uten problemer.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-14 17:15, Corleone skrev:


Du har
ikke
fulgt med skikkelig! De var ikke særlig glade for GF4 MX, men de skrøyt faktisk av de andre GF4-kortene. Doom 3 skal kunne kjøre på GF3-kortene
uten
problemer.



 

Joda! Carmack liker bedre det som blinker i horisonten. Men Gf4 duger nok, selv om det er vel fullt mulig at brorparten av det faste inventaret her har skiftet Gf4 ut når DoomIII kommer.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-14 21:57, Kenny000 skrev:

Quote:


Den 2002-05-14 20:26, zuperMensch skrev:

Quote:


Den 2002-05-14 19:17, El_PoLLa skrev:

når gf3 kommer koster gf4ti4600 1500 kroner.

kortet mitt kostet for 6200kr for ca. 2 år siden
:grin:


 

Denne må du forklare nærmere
:lol:

 

Jeg skjønte heller ikke denne!
:lol:

 

 

 

uff, der var det visst en liten skriveleif. det skulle stå doom3 istedet for gf3 i starten.

Lenke til kommentar

Quote:


LarsC skrev (2002-05-14 18:50):

Quote:


Den 2002-05-14 17:15, Corleone skrev:


Du har
ikke
fulgt med skikkelig! De var ikke særlig glade for GF4 MX, men de skrøyt faktisk av de andre GF4-kortene. Doom 3 skal kunne kjøre på GF3-kortene
uten
problemer.



 

Joda! Carmack liker bedre det som blinker i horisonten. Men Gf4 duger nok, selv om det er vel fullt mulig at brorparten av det faste inventaret her har skiftet Gf4 ut når DoomIII kommer.

 

Neineinei! Prøvde å finne linken til den saken, men jeg fant ingen ting :sad: Har du den? Der sier han at GF4 mx er et latterlig produkt, og at GF4 TI 4x00 serien er meget bra.

Lenke til kommentar

Quote:


Jellyfisk skrev (2002-05-15 03:39):

Quote:


Den 2002-05-15 01:38, Corleone skrev:

[..]...sier han at GF4 mx er et latterlig produkt, og at GF4 TI 4x00 serien er meget bra.



 

Det har han jo helt rett i.

 

 

Ja, men poenget er at GF4 TI-serien kjører Doom 3 uten problemer. Dere må ikke tro at Matrox Parhelia med sine 256mb ram osv. osv. er et minimumskrav for å kunne kjøre Doom 3 med nogenlunde tilfredsstillende framerate. Selv ikke GF3 blir utnyttet fullt ut enda!

LarsC: sett deg skikkelig inn i saken før du begynner å prate om den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...