kake_fredrik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 ja, da sitter jeg her på rekke 10b plass 17 iår å skriver denne tråden, bylan har vært en liten skuffelse iår, mange av folka kom ikke på nett før kl 4 i natt. men her kan dere diskutere hva dere vil om bylan Lenke til kommentar
Bombefar Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Enig i at det var en liten skuffelse. Jeg sitter selvsagt på det bordet som ikke fikk nett før klokken fire. I tillegg var konserten på lørdag helt jævlig. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Satt også på et bord som ikke hadde nett før kl.4 om natten. Admins var ikke særlig hyggelig heller, crewet måtte jo sparkes i ræven før de fikk fingen ut og datarock er noe av det verste jeg har hørt!!!! Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Satt også på et bord som ikke hadde nett før kl.4 om natten. Admins var ikke særlig hyggelig heller, crewet måtte jo sparkes i ræven før de fikk fingen ut og datarock er noe av det verste jeg har hørt!!!! helt ening crewet var bare forbanna sur og mente at det var maskinen min så vi hadde sikkert 10stykker bort fra crewet og alle forsvant Lenke til kommentar
Masse Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg var han med hatten. Så ikke mye til hu dama som skulle være ansvarlig for vårt bord, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå