Marvil Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Utsøkt. Du blir forresten tøffere med en t-skjorte med Opera-logoen på. Det blir jo det samma som å pisse opp ned i motvind.. (Helt usaklig) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Er det forresten tabu å bruke CN/CuteNews? En av tingene jeg tenker litt på er at du ikke har den muligheten for å få nyhetene vist akkurat som du vil, i alle tilfeller. Det er iallfall en ting jeg har kommet over. En annen ting er, som PC allerede har informert om, er at URIene verken er søkemotoroptimalisert eller lettlesbare. Dette er et stort minus, iallfall for meg. Over til deg, Geir; du vet hva jeg synes om denne siden, den er ikke mindre enn et mesterverk. Perfekt bloggdesign. Endret 3. oktober 2004 av SirIce Lenke til kommentar
loff209 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 De er rasterized, men det blir fremdeles slik. Vet du hvorfor? du har ikke rasterizet dem før du transformet dem Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 De er rasterized, men det blir fremdeles slik. Vet du hvorfor? du har ikke rasterizet dem før du transformet dem Ah, nice triks.. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Siden er jo helt fantastisk, fargene passer bra sammen, spessiel header. Endret 3. oktober 2004 av Stish Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 loff209: Uff, jeg leste ikke helt hva du skrev i går. Var kanskje litt for mye på druen. Metoden din funka utmerket, selv om den krevde litt mer forhåndstilpasninger, med tanke på størrelse og div. Skal bruke metoden, og endre headeren nå. Takker så meget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå