PoleCat Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hei igjen, Har nå «tatt til vett» og omstrukturert sidene mine (les i bloggen angående dette), rett og slett på grunn av at det ble for mye og for mange. Alle tidligere domener/sider redirectes nå til paradoxia.org, sett bort fra demoted.org. Nei, dette er ikke et helt nytt design, har gjort en del endringer på designet fra tidligere blog.demoted.org, som aldri ble offisiell, bare brukte den til å teste diverse. Har egentlig aldri fått noen skikkelige tilbakemeldinger på dette, men det virker som de fleste liker det. Eller kanskje ikke? Ikke mobb bruken av CN-AJ, da jeg rett og slett ikke har behov for noe annet. I neste versjon kommer også mulighet for "clean url's", slik at ikke adressene ser ut som en et utdrag fra en russisk mattebok. SirIce har forøvrig allerede tatt seg av denne mobbingen. Skriveriene som er der nå, er egentlig bare test-nyheter for å se at alt fungerer, siden ble ikke offisiellt lagt ut på dette domene før natt til i dag. Noe som bør endres? Noe som ikke funker i det hele tatt? Bugs? Kjør på med det som måtte være. Er som alltid åpen for alt. (Kom gjerne også med kommentarer i innleggene. ) www.paradoxia.org (Lokaltoget skal ha masse creds for å ha skrevet litt om på php-delen, for å få det til å fungere slik jeg ønsket. Han er en sann engel.) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg syns siden er diggbar! - Fine, rolige og balanserte farger som verken er for lyse eller mørke. - Fett pattern som BG! - Headeren er ikke det mest interessante, men jeg syns likevel den passer bra. Den drar liksom ikke for mye oppmerksomhet. Også er den jo artig, da - Jeg har ingen kritikk til selve kroppen på siden, annet enn at jeg misliker avslutningen på den nederste «boksen» om innholdsfeltet er mindre enn høyre kolonne. Da blir det ikke så pent. - Menyen er jo helt genial, men hvorfor ikke gjøre alt klikkbart, og ikke bare linken inni? - Justert brødtekst? Har du testa med venstrestilt? Om det ikke så bra ut, så er det jo greit, men jeg er i utgangspunktet ikke fan av justert tekst. Tok bare for meg det jeg umiddelbart kan sette fingeren på, og ikke akkurat veldig dypt. Håper det kan være til hjelp, det lille negative jeg hadde å si. Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg tror du vet hva jeg synst om denne siden polert. Etter mine begrep, et sykt mesterverk uten grenser. Her er noen punkter. Fargene er så behagelige så behagelige... Headeren er nydelig, nyskapende og interessant. Måten høyre-menyen er satt opp på, er fenomenal. Jeg er rett og slett målløs. Den er bare helt nydelig. Bakgrunnen er perfekt, og passer flott inn i resten. Digger de "rammene/borderene" som du har rundt alle elementene dine. Også nederst på siden. Størrelsene er optimale. Typografien er pen. Har ingen problemer med å lese noe av det. Ser proff ut, og det er den. Som sagt, så har jeg vel sagt mitt til deg før om hva jeg synst om denne siden. Alt i alt utrolig bra gjennomført. Finner ingen bøgger i ff 0.93 heller. I skrivende stund kan jeg ikke komme på noe som er negativt, men jeg skal si fra om jeg kommer på noe. Stå på! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 - Menyen er jo helt genial, men hvorfor ikke gjøre alt klikkbart, og ikke bare linken inni? Fordi "skrevet av" osv ikke er en del av a-elementet. I hovedmenyen skal alt være klikkbart? - Justert brødtekst? Har du testa med venstrestilt? Om det ikke så bra ut, så er det jo greit, men jeg er i utgangspunktet ikke fan av justert tekst. Tro meg, det ser ikke ut. Takker for innspill. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Kongenais side - Er det nødvendig at det står "av Geir Klingsheim" på alle linkene i 10 siste? Det er vel strengt tatt du som skriver det meste, er det ikke? - Eh. ja. Det var vel det eneste neagtive. Resten av siden er übert Er det forresten tabu å bruke CN/CuteNews? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 - Er det nødvendig at det står "av Geir Klingsheim" på alle linkene i 10 siste? Det er vel strengt tatt du som skriver det meste, er det ikke?. Nei, tenkte på det samme. Ble litt tomt uten da forsåvidt. Men du har et godt poeng der. Er det forresten tabu å bruke CN/CuteNews? Tydeligvis, da dette lager så stygge adresser. Men som sagt, borte i neste versjon av AJ-Fork. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Fordi "skrevet av" osv ikke er en del av a-elementet. I hovedmenyen skal alt være klikkbart? I og med at det er hover på hele blokken (sikker ikke i IE?), ville det vært greit, men det er på ingen måte viktig, IMO. Og ja, som huf sier er jo headeren nyskapende. Jeg tror jeg trekker tilbake det jeg sa om interessant. Det andre står. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ahaok. (Om det lager stygge adresser, så gjør vel ikke det noe, vel? Men skal ikke krangle om det her) Synes hele siden var genial. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Igjen: Siden er lekker så det holder. Så absolutt. Angående skriveleifer osv tok jeg det på MSN. Der det står "av Geir Klingsheim .....", er det mulig å gjøre navnet til forfatteren klikkbart (til mail eller personlig profil) ? Du skal sikkert ikke ha andre forfattere, så da gjør det igrunn ikke noe, men.. Er det mulig å få det inn i "artiklene" hvilken kategori de tilhører..? Kjedelig å måtte lete gjennom alle om du leter etter en spesiell artikkel.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Det ser litt teit ut at det er brukt lipsum i headeren.. Ellers er siden genial Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Det ser litt teit ut at det er brukt lipsum i headeren.. Ellers er siden genial Fant ikke på noe bedre. Marvil: Fiksa og fiksa. Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hdade jeg visst hva demotation var for noe tull så kunne jeg brukt redaktørevnene mine til å finne på noe for deg Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Hdade jeg visst hva demotation var for noe tull så kunne jeg brukt redaktørevnene mine til å finne på noe for deg demote = Degradere edit: Greit, får kommentere da: Fin side. Endret 2. oktober 2004 av arve87 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Demotation er ikke et ord. arve: Kommenter FFS! Lenke til kommentar
loff209 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hvis du rasterizer tekstlayerne i banner før du bruker free transform på dem, slipper du at bokstavene hopper opp og ned (som nå). Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) The PoleCat goes completely nutters! :!: Nydelig side, behagelige farger, fint organisert, morsom header, eneste "dårlige" må være det som Mikka sa, at det er unødvendig med "av Geir Klingsheim" under hver overskrift. Dessuten er jeg så vant med "PoleCat" at det blir litt rart med Geir Lekker side, stå på! Endret 2. oktober 2004 av g0mpen Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Denne blogg var lekker, likte headeren bare litt rart at teksten der virket litt "bølgete". Kanskje den header kunne vært hmm litt mer dynamisk En slags mood header hehe, "PoleCat is happy now", "PoleCat is very very angry, please keep the distance" osv hehehe Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hva kan jeg si, PoleCat? Rett og slett strålende bra Ble litt misunnelig faktisk, hehe! Veldig fin! Matcher veldig bra alt sammen faktisk! Superb! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Hvis du rasterizer tekstlayerne i banner før du bruker free transform på dem, slipper du at bokstavene hopper opp og ned (som nå). De er rasterized, men det blir fremdeles slik. Vet du hvorfor? FuLu: Hmm, jo dynamikk var en intressant tanke. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Utsøkt. Du blir forresten tøffere med en t-skjorte med Opera-logoen på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå