Rockmann Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 og tror dere det er skummelt om jeg seriekobler vifta ? Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Har nå tatt ut ledningen for skjermkortvifta... Jeg skal sjekke om det tåler det Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Har nå tatt ut ledningen for skjermkortvifta...Jeg skal sjekke om det tåler det Pass opp for svidd lukt.... Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 ble litt varmt men det funker vel om jeg kobler vifta på PSUen med 5 volt ? Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Angående http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...M80CHP&toc=3865 jeg har et skruefeste det er 2 skruer, trenger man mer ? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Du trenger skruehull (de som nåværende vifte/ribbe er festet med) og så ikke mer. Denne holder i MASSEvis Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Du trenger skruehull (de som nåværende vifte/ribbe er festet med) og så ikke mer. Denne holder i MASSEvis ok da bestiller jeg en slik får håpe det funker Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) BESTILT det var 2 skruehull som er på den kjøleren jeg har der, Endret 8. oktober 2004 av Rockmann Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 jepp håper bare det passer Lenke til kommentar
kevral Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Er dette et ATI-basert Radeon 9200-kort? Det kortet der utvikler neppe noe særlig mer varme enn at du kan sette på en Zalman Northbridge-kjøler til 65,- dersom du har plass. Det er flere på Silent PC Review som bruker denne kjøleren til skjermkort som ikke blir så veldig varme. Heatpipen er litt slem å installere, men for all del; den kommer nok ihvertfall til å gi deg god nok kjøling! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå