A11i Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Er det noen som har kjøpt den nye Siemens SL 65? Kan dere skrive noe om den? Negative og positive ting? Angrer dere på kjøpet? Bør jeg kjøpe SL65 eller K700i? Begrunn svaret! på forhånd Takk! Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 det er en test på dinside.no og mobiltesten Lenke til kommentar
A11i Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Vet det, men hvordan er den? de testene viser ikke hvordan telefonen er, og jeg vil vite det fra noen som har erfaring, ikke fra noen som har hatt den i 10 timer.. forstår? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg tror ikke at noen har den enda! Lenke til kommentar
molna Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg har hatt SL65 en måned nå... Den er totalt ulik K700 da. Fordelene med SL65 er at den har skikkelig filsystem, bedre design, bedre lyd og har flere muligheter for personifisering (K700 har vel begrensninger på SMS-tone, operatørlogo osv...). Du får definere dine behov for hva du krever av mobilen. Lenke til kommentar
2m Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har tatt på den.. Men den er jævlig hard og ta opp(brette tastaturet ned) I forhold til Samsung E800.. Tenkte lenge på siemens men trur jeg går for samsung... Jeg måtte bruke to hender på og få åpne den... Kanskje den blir lettere etterhvert men det vet sikkert Molna.. Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg synes Samsungen er litt for 'lealaus'. Men de er helt andre grunner til at jeg vil anbefale Siemens foran Samsung, som filsystem og muligheten for å overføre filer via IR/kabel til PC/mobil. Lenke til kommentar
A11i Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Hmm.. Har veldig lyst på en sl65, men får mange protesteringer her hjemme om at K700 er mye bedre osv.. Og de er til lik pris.. Har også lyst på S700 men den koster 6000---- Beskriv SL65, vil du? Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hadde helt klar satset på k700i Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Hadde helt klar satset på k700i Hvorfor? Bør jeg kjøpe SL65 eller K700i? Begrunn svaret! på forhånd Takk! ----- Jeg har ikke prøvd SL65 enda, men jeg ville valgt den og ikke k700. Kun pga av at jeg er litt trangsynt og foretrekker nokia eller siemens Endret 6. oktober 2004 av Shhhh Lenke til kommentar
A11i Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Har dere noen andre mobiler som er på samme nivå som SL65 og K700? Skriv litt om telefonene.. Har 0-4000 til rådighet.. Mobilen må ha: -God skjerm, trenger ikke å være gigantisk, men klar og fin.. -VGA kamera, video og vanlig ( gode fine bilder..) -Utbyggbart minne (trengs ikke hvis telefonen har bra minne fra før av) -Bør være integrert antenne, men er ikke et must.. -ikke over 105 gram -IR og/eller BT -Gode gammeldags funksjoner som vekkerklokke, alarm, kalkulator +++ -Spill... ikke et must.. -MP3 og radio kan godt være med.. trengs ikke.. Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Da er vel S65 et bedre alternativ. Den har ikke VGA-kamera (0,3MP), men 1,3MP da S65 har minnekort (RS-MMC, samme som Nokia 7610 etc). Max 2 minutt video-opptak. mpx.no har S65 som ukens tilbud denne uka, 2999,- Lenke til kommentar
2m Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hvis u venter litt så kommer jo den nye samungen d500 som er en av de beste på markedet. Hakket større en E800 Les minitest av den.. 500 kr extra for den råe tlf der ja det skal no jeg satse på.. Men det er jo min mening synes absolutt at 4500 ikke er en stiv pris når min mor kjøpte E800 for samme pris på mobilbutikken i tr-heim. Lenke til kommentar
A11i Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 ja så den også.. 3.2 mp? var det det? oo.. blir spennende å c prisene på denne telefonen.. takk for hjelpen alle sammen.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 ja så den også.. 3.2 mp? var det det? oo.. blir spennende å c prisene på denne telefonen.. Nei, du tenker på SPH-S2300, den har 3,2 mp kamera + 3x. optisk zoom. Den kommer ikke til Norge. Synes at det kom litt dårlig frem i artikkelen til amobil foresten. (Den ble forøverig lansert i Korea i begynnelsen av Juli...) - S65er et greit valg spør du meg. FW'en begynner også komme i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå