Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hvis du vil gå for et 6800GT golden sample som koster nesten 4400 kr så kjøper du heller x800XT for 4500 kr. Bedre ytelse på det kortet. Det er jeg enig i. Men det finnes 6800 GT-kort til godt under 4000,- også. Lenke til kommentar
TJ Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) For meg var valget enkelt. Jeg valgte 6800GT fordi dette kortet i de aller fleste spill yter bedre enn X800PRO. VIVO-versjonen av X800PRO kan riktignok moddes til XT, men 6800GT kan klokkes til Ultra++, så dette går vel opp i opp. Dette innebærer derimot mye mindre risiko å klokke et kort enn å modde det. EDIT: F. eks. dette eller dette Vil også påpeke at jeg ikke er fan av noen som helst produsent. Ganske merkelig at noen kan ha et spesielt forhold til en skjermkortprodusent egentlig. Å ha et spesielt forhold til et menneske eller et dyr er jo normalt, men en skjermkortprodusent Endret 11. oktober 2004 av TJ Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 For meg var valget enkelt. Jeg valgte 6800GT fordi dette kortet i de aller fleste spill yter bedre enn X800PRO. VIVO-versjonen av X800PRO kan riktignok moddes til XT, men 6800GT kan klokkes til Ultra++, så dette går vel opp i opp. Dette innebærer derimot mye mindre risiko å klokke et kort enn å modde det. EDIT: F. eks. dette eller dette Vil også påpeke at jeg ikke er fan av noen som helst produsent. Ganske merkelig at noen kan ha et spesielt forhold til en skjermkortprodusent egentlig. Å ha et spesielt forhold til et menneske eller et dyr er jo normalt, men en skjermkortprodusent En skjermkortprodusent kan sammenlignes med et fotballag og det blir feil av deg å sammenligne husdyr, menneske, venn med en skjermkortprodusent. Et fotball lag derimot er en bedre sammenligning. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kjøp begge, så kan du skifte ettersom det du skal spille. OBS! Viktig at begge kortene ser bra ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå