FenrisC0de Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg vet at man ikke skal drive å fikle med maskinvare mens pc'en kjører, men er det trygt å plugge ut kabinett vifter mens pcen er på? Eller er dette litt risikabelt? Lenke til kommentar
runela Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Har aldri prøv og trekke ut mens pcen er på. Men er det noen grunn til og gjøre det da? Men i prinsippe skal det vell egentli ikke ha så mye og si om mann trekker en vifte, for mann kutter jo bare strømmen til den. Men likavell vil jeg ikke prøvd på min egen pc tror heller jeg ville slått den av først ja Endret 2. oktober 2004 av Zx45 Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Vifter som sitter på hovedkort dirkete ville ikke jeg tatt ut. Vifter som er koblet på powersuplay kobler jeg inn og ut i fart. Jeg har koblet inn / ut vifter på hk og det har fungert, men vil ikke anbefalle det. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg har alltid koblet inn og ut vifter med maskinen på... Bare pass på å ikke komme borti de pinnene fra hk Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg ville ALDRI ha gjort noe!!!! Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 tror ikke jeg ville gjort det, men det skader vel ikke Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har gjort det hundrevis av ganger uten noen problemer. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg napper både ut og setter inn strømkabler til mindre nøye ting f.eks lys/kabinettvifter/ gamle cdrom. Er sikkert ikke så luddi, men gjør det fordet. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har gjort det hundrevis av ganger uten noen problemer. Samme her, har aldri skjedd noe i nærheten av farlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå