jokke20 Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Ser ut som om det forrige innlegget mitt forsvant? redigering: Heh nå fant jeg det gamle innlegget... Lar begge stå litt jeg :wink: Uansett: Har lastet ned et prog. som heter WinAT, som egentlig bare er et GUI for unix/NT-kommandoen "AT". Problemet er at det vil ikke riktig fungere. Har nemlig fått laget en fil som booter maskinen automatisk (har kalt den ukentlig.bat), og når jeg kjører denne fra kommandolinjen fungerer den utmerket! Problemet er når jeg skal bruke AT, setter inn riktig dato og klokkeslett, huker av på "interactive", så skjer det absolutt ingenting bortsett fra et lite vindu som åpner og lukker så rask at jeg ikke får tid til å se hva det er... Noen som har peiling hva det kan være? joachim [ Denne Melding var redigert av: jokke20 på 2002-05-14 09:14 ] Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Hei igjend... Har du startet servicen: Schedule? /Cyrus Lenke til kommentar
jokke20 Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2002 Den spør meg når jeg starter Winat! Og sier at den blir "Successfully Started" Noen ide om hvordan man kan starte den å få den til å alltid være på? Lenke til kommentar
jokke20 Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2002 Jippi! Klarte det selv! Det hele sto på å lage en snarvei til .bat-filen! Og så legge kommandoen til å kjøre snarveien i stedet. Har også fått "schedule-service'en" til å starte automatisk hver gang! Akkurat hvorfor dette var løsningen er jeg ikke helt sikker på, men det fungerte i allefall! Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå