LuggagE Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Hei alle sammen! Vil først bare si tusen takk for all hjelp jeg har fått her inne, dere er noen skikkelige folk alle sammen! Jeg har vært her inne et par ganger før ang. jobb i spillbransjen og ang. ny pc. Her er mitt "question of the day": Jeg har lyst på digitalt kamera, og for å være ærlig så er jeg ikke så utrolig "lærd" på dette området. Jeg vil hovedsakelig ha et kamera med disse kriteriene: Megapixler: Ikke så veldig viktig, helst ikke under 2.0 Minne/plass: Så jeg får plass til en del bilder, kommer sikkert til å kjøpe flere minnekort senere så ikke så veldig viktig. Tilkobling: Ny pc med minnekortport så er ikke så viktig Pris: Helst ikke over 2000 kr. Dette er et kamera jeg skal bruke for gøy med venner, ikke relatert til jobb eller noe profesjonelt. Størrelse: Dette er det viktigste, jeg vil ha et så lite kamera som mulig så det blir som å ha med seg f.eks en mobil i lomma (feilstavet?). Det er dette jeg legger størst vekt på. Brukervennlighet: Helst så bra som mulig, men ikke det viktigste. Det kameraet jeg tenker mest på å skaffe meg nå er Minolta Dimage x31, det virker akkurat som jeg vil ha det, gjerne kommentarer ang. dette valget. Jeg har tittet en del på forumet, men tenkte jeg kunne lage et eget emne siden det kommer så mye nytt hver dag. Tar imot alt av råd og tips! Takk på forskudd alle sammen! EDIT: Fant linken til det kameraet jeg hadde tenkt meg, hva syns dere? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301292&cks=PRL Endret 2. oktober 2004 av LuggagE Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 Hvis Konica-Minoltas X31 tiltaler dig, så ville jeg kigge lidt på Konica-Minoltas Xt/Xg i stedet. Det har bedre billedkvalitet, er lidt mindre, har optisk søger og koster kun et par hundrede mere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå