bårdb Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hei. Skal kjøpe en bærbar pc først og fremst til redigering av musikk i programmer som Nuendo, Wavelab o.l. Budsjettet er ikke på mer en 10 - 12 000.. Har kikket på Dell inspirion 8600 og Fujitsu Siemens V2000 som alternativ. Kan noen anbefale en av disse, eller andre modeller er det supert! Bård Lenke til kommentar
ChrisX Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har aldri vært borti noen av programmene, men jeg vet at Mac sine dataer alltid har vært et hode foran alle andre når det gjelder video-og musikkredigering, så det er ikke å stikke under en stol at Mac mest sannsynlig vil være det beste alternativet... Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hei. Skal kjøpe en bærbar pc først og fremst til redigering av musikk i programmer som Nuendo, Wavelab o.l.Budsjettet er ikke på mer en 10 - 12 000.. Har kikket på Dell inspirion 8600 og Fujitsu Siemens V2000 som alternativ. Kan noen anbefale en av disse, eller andre modeller er det supert! Bård jeg sitter å skriver dette innlegger på Fujitsu Siemens v2000 jeg.. kan ikke klage.. kortleser, innebygd Wlan, dvd-brenner 60gb disk, _MEGET STILLE_ maskin og et ganske lekkert utseende.. har ikke erfaring med dell, men jeg har hørt at skjermene til dell generelt er skikkelig bra. Kan heller ikke klage på skjermen til denne, men det kunne sikkert vært bedre oppløsning en det der er.. (1024*768) du får ikke med noen programvare annet en xp, winDVD og drivere, men det er jo flott at du ikke betaler for ekstra dilldall heller da.. Hvis du er ute etter en stille, pålitelig og lekker maskin, da er amilio pro v2000 noe for deg.. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg har drevet litt med hjemmestudio på PC før, og kjøpte for ikke så altfor lenge siden en Powerbook. Nå skal det innrømmes at jeg ikke har kommet ordentlig i gang med å bruke powerbooken til musikkformål ennå, men at det kommer til å fungere ypperlig er jeg overbevist om. Nå vet jeg ikke hva du har for noe andre bruksområder du trenger laptop til, det er selvfølgelig mulig en Mac ikke er det ideele til noe av dette, men om du primært skal bruke den til musikk og konvensjonelle skrivebordsoppgaver (surfing, mail, office, chat etc), ville jeg i alle fall seriøst vurdert en iBook. Lenke til kommentar
ChrisX Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 takk, det er det jeg har prøvd å si! Mac er kjent for å kunne musikk og videoredigering bedre enn noen andre,så hvorfor ikke gå for det dersom det er det som står i høysetet?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå