ChrchBrnr Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Edition PC-3200 2x512MB (2-3-2-5) 400Mhz E.L. Maxtor 200GB S-ATA 7200 RPM DiamondMax Plus9 8MB cache Logitech diNovo Media Desktop Bluetooth Trådløs tastatur/mus, USB/PS-2 norsk Samsung 19" CRT SyncMaster 957MB sølv 1600x1200@75Hz, Dynaflat, TCO-03 NEC DVD-brenner ND-3500 bulk, intern 16X dual layer sølv, bulk Intel Pentium 4 - 3.0GHz / 800MHz / 1MB Socket PGA478 Boxed "Prescott, 90nm" Abit IC7-MAX3 Hovedkort S478/800mhz S-ATA, ATX, GbLAN,Raid, Firewire, Hightech Excalibur Radeon 9800 Pro IceQ DVI/VGA/S-Video 128MB AGP Thermaltake Total Watts Viewer TWV 480 Silent Purepower Serie Thermaltake Tsunami VA3000SWA Super MidiTower silver w. Window ATX without PSU) Hva syns dere? Kan dere anbefale noen forandringer? jeg kan ikke gå opp i pris så forandringen må gå den andre veien isåfall. Jeg kjøper denne pcn for å kunne spille CoD og for å ha et godt utgangspunkt for overklokking (har jeg fått dette til?) vet at skjermkortet er i svakeste laget pr dags dato men jeg venter med å kjøpe et kraftigere til etter nyttår (edit3: har ikke råd til et bedre gfx kort og kutter ikke ned på noe av det andre så jeg har allerede ingått et gfx kompromiss ). Har også vurdert s478 opp mot s775 og komt til at jeg venter til neste høst med å investere i det nye. Tips og kommentarer mottas med takk eventuelt oppgraderinger jeg kan gjøre frem mot jul. men er uansett i det oppsettet der edit: pcn ligger på ca 16500 inkl frakt edit2: da er det noen andre som har mekket den tråden for dette er første gang jeg legger den ut Endret 2. oktober 2004 av ChrchBrnr Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har jeg ikke sett den topicen før? Men det ser ok ut. Hvor mye er det oppe i nå? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Tror heller jeg ville kjøpt et bedre skjermkort nå, istedenfor å bruke 1600 kr på Radeon 9800 Pro nå forså å kjøpe ett nytt og enda dyrere om 3 måneder. Ser liksom ikke vitsen Hvor mye kommer bestillingen på? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 En skjerm burde klare 1600x1200 v/ 85hz! Hvertfall når det "bare" er 19" CRT Den der "Verdens minste 19" " fra Hyundai klarer det, vet jeg. For jeg hadde en sånn selv. Men den hadde vel bare fake- flat skjerm Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Har lest mye positivt om den skjermen der... Ideelt ville jeg hatt en flatskjerm... Men intill da tror jeg den der holder mål.. om du har et konkret eksempel på en bedre 19" til samme pris eller mindre hadde det vert fint. Denne koster ca 2300kr Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har jeg ikke sett den topicen før? Men det ser ok ut. Hvor mye er det oppe i nå? Joda, topicen har du sett før, det er Øivind Dahle som hadde den for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Oida... det er jo litt flaut, men er ikke så veldig aktiv her.. damn skal forandre topic litt.. liker ikke være kopykat Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hmmm... jeg fant ingen til en så billig pris... MEn du kan jo kjøpe brukt da. Fra JMData for eksempel. Der kan du plukke opp fint fungerende skjermer til en veldig billig penge Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Takker... Gikk for Samsungen jeg En annen ting: Er denne pcen OC vennlig? Ja jeg vet at cpu kjølern ikke holder mål til dette.. Har en thermaltake kjøler i kikkerten, denne blir bestilt asap. Men ellers er den dugandes til å klokke? Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Takker... Gikk for Samsungen jeg En annen ting: Er denne pcen OC vennlig? Ja jeg vet at cpu kjølern ikke holder mål til dette.. Har en thermaltake kjøler i kikkerten, denne blir bestilt asap. Men ellers er den dugandes til å klokke? Jeg ville heller gått for Platinum Edition. Rev. 2-minnet fra OCZ. Dette skal visstnok klokke meeeeget bra (270MHz+, dvs. DDR540 og oppover). Les testen av 2-2-2-minne hos Anandtech. Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Det er uansett for seint nå.. spørsmålet er om den maskinen der funker til å OC med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå