kjakangund Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Det er nettopp på den måten harddisker pleier å dø. Alltid skummelt å restarte en gammel server som har stått å surra i evigheter. Serveren surrer helt fint, og du må innstallere et eller annet som krever en omstart. Du omstarter den. Og vips, du har et kjempeproblem. Har vært ute for den kjipe der noen ganger på jobb. Lenke til kommentar
dritdeilig.com Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 denne harddisken er ganske ny faktisk, kjøpte den for rundt 3uker siden. jeg formaterte IKKE den harddisken men systemdisken min, pga av litt for mye overklokking Lenke til kommentar
dritdeilig.com Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) vell nå har jeg prøvd harddisken til en kamerat og der fungerte alt perfekt. kan det være noe med strømmen eller no sånt? tror kanskje sata controllern på hovedkortet mitt er gåent. noen tips? EDIT: nå fungerer alt grunnen: restarta cmos, der fant jeg den, men så klokka jeg selfølgelig til 2.9ghz, vips borte! utrolig rart! men nå fant jeg det ut Endret 4. oktober 2004 av dritdeilig.com Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Kan være bushastigheten din, ikke sikker men det kan høres slik ut siden du klokker. Lenke til kommentar
abdobe Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 har ikke at den på en raid kontroller. skal det seinere i dag. håer jeg finner den der.. men hvis jeg finner den der, er jo hovedkortet mitt gåent håper for guds skyld at han finner den så jeg kan ta backup elns, til jeg kjøper meg my hd. Jeg hadde samme problemet, men det dreier seg om å laste drivere for s-ata controller. Hent drivere fra hovedkortprodusenten og boot dem via diskettstasjon eller usb, etc. (gå først inn i bios og endre bootsekvensen om nødvendig). Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 vell nå har jeg prøvd harddisken til en kamerat og der fungerte alt perfekt. kan det være noe med strømmen eller no sånt? tror kanskje sata controllern på hovedkortet mitt er gåent. noen tips?EDIT: nå fungerer alt grunnen: restarta cmos, der fant jeg den, men så klokka jeg selfølgelig til 2.9ghz, vips borte! utrolig rart! men nå fant jeg det ut Har du låst PCI-bus? Har du ikke det, så kan vel det ha forårsaket problemet ditt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå