dritdeilig.com Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 min sata harddisk har fungert perfekt siden jeg kjøpte den.. nå etter formateringen min, fant jeg den og alt fungerte. til i dag da. nå finner verken bios eller windows harddisken har lagt inn sata driverne på nytt, skiftet strøm, og fikset i bios. ingenting fungerte..! kan det være no med at jeg la inn Intel sine hovedkort drivere i dag? håper på svar Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 mulig at hk driverene dine har deaktivert eller klusset med s-ata instillingene. sjekk i bios om du har s-ata aktivert, mulig du må opprette eller fikse på raid innstillinger. Les litt her s-ata guiden Lenke til kommentar
dritdeilig.com Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 har ikke raid av noe slag.. finner den fortsatt ikke. i biosen står sata på "auto" Lenke til kommentar
dritdeilig.com Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 har ingen noen tips? har skjekket alt av kabler og det ser ut til at alt er greit med dem. datan registrer ikke hden. den var i orden i morgen, men i dag?! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Vent til i morgen da vettu for da blir den bra Edit: (sorry men kunne ikke dy meg) Endret 2. oktober 2004 av Ongabonga Lenke til kommentar
dritdeilig.com Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 hehe tja kanskje det nei men seriøst, sitter her med alle spillene mine på den harddisken. har et seriøst problem..! hadde rundt 100gb med viktige filer der.. må ha den harddisken i orden.! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ta å dra ut s-ata disken og boot uten den og omvendt etterpå og se hva som skjer i BIOS. Lenke til kommentar
dritdeilig.com Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 har prøvd det.. ingenting skjedde. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 kan det være no med at jeg la inn Intel sine hovedkort drivere i dag? Fjern dem da!? Lenke til kommentar
dritdeilig.com Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 ok... hvordan gjør man det? finner ikke noe slags intel drivere i legg til/fjern prog. Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 har du manualen for HK ditt? har du lest den????????????? hold ctrl+f4 når du starter velg "create array" velg disk ..velg striping og velg 1 disk tut og kjør lagre og reboot ... (les manualen neste gang)... Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 ok... hvordan gjør man det? finner ikke noe slags intel drivere i legg til/fjern prog. Søk på maskinen? Veit vel hvor du la dem? Lenke til kommentar
opticus Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 hvis ikke bois'n finner harddisken kan regne med at ikke os'et finner den heller, høres ut som den er ødelagt Lenke til kommentar
dritdeilig.com Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) ødelagt ? å herre gud..! lurer på hvorfor den ble ødelagt over natten!? nå har jeg prøvd å lage raid. ingenting skjedde. sto at det ikke var noe raid volume. kan det hjelpe at jeg formaterer?! skal klage til komplett! Endret 3. oktober 2004 av dritdeilig.com Lenke til kommentar
stordraugen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 prøv å rull tilbake driver i windows, dette gjøres under egenskapene til diskontrolleren din. Lenke til kommentar
dritdeilig.com Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 det er akkurat der problemet mitt kommer opp. windows finner ikke harddisken, ikke bios heller. dette gjorde windows første gang jeg brukte hdd. Lenke til kommentar
stordraugen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 ikke driverne til hardisken, men diskkontrollerne. en ganske vital forskjell Lenke til kommentar
dritdeilig.com Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 er det IDE/ATA/ATAPI-kontrollere? hvis det er det har jeg prøvd. ingenting skjedde. Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Finner du ikke HD i bios, så finner du en ikke i windows, hvis du ikke har den på en raid kontroller? Har den kamerat som har s-ata kontakt kan du ta med deg disken over for å sjekke den der. Finner ikke han den eller så har du et problem Lenke til kommentar
dritdeilig.com Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) har ikke at den på en raid kontroller. skal det seinere i dag. håer jeg finner den der.. men hvis jeg finner den der, er jo hovedkortet mitt gåent håper for guds skyld at han finner den så jeg kan ta backup elns, til jeg kjøper meg my hd. Endret 3. oktober 2004 av dritdeilig.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå