Jackemeister Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hei, jeg er en eier av SE T610, har hatt den i snart 1 år og planlegger kjøpe en ny telefon. Funksjoner: -Kalender: Ja, er ikke ute etter så fryktigelig fancy. -MMS: Ja! -GPRS: Så klart, helst klasse 10. -WAP: Ja -Kalkulator: Ja -JAVA: Ja -Email klient: Ja -Spill: Ja -EDGE: Ikke fullt så viktig, men jeg liker å bruke internett på telefonen. Form: -Helst vanlig, har ikke så mye imot kamskjelltelefoner heller -Vekt: Uvesentlig -Antenne: helst intergrert antenne. Skjerm: Farge så klart -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm bør være en anelse større enn T610. -Touchscreen: Ikke nødvendig Pris: Jeg har mellom 2000 og 4000 kroner til rådighet. Diverse: -Merke: Ikke fullt så viktig, men jeg er en anelse antinokia person. -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: Ikke nødvendig -Triband: Ja -Infrarød port: Ikke nødvendig -Bluetooth: Ja -Minne: Burde ha plass til en god del spill og bilder. -Minnekort?: Uvesentlig, hvis ikke telefonen har relativt lite minne -Polyfoniske ringetoner: Ja -MP3: Ja -Radio: Ja -Wlan: Ikke nødvendig -3g(UMTS): Ikke nødvendig -Batterilevetid: Burde holde i rundt tre dager med ikke fullt så aktiv bruk. -Annet: Liker Siemens og SE tastemetode, liker å kunne bytte temaer og slik. Blir fort lei av de samme fargene hele tiden. Takk for alle svar Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Trenger du mp3 i stereo er SX1 eneste valg for deg. Hvis ikke: Nokia 6260 - Mobilen har alt du trenger, og mere til. Ganske stor og tung, men har symbian, minnekort, radio osv. Stor skjerm. SonyEricsson K700i - Har alt du trenger, men ikke større skjerm enn T630. Siemens S65 - Større skjerm enn T630. Fin pris. Minnekort, 1,23 megapiksel-kamera osv. Vil du ha meget bra kamera anbefaler jeg deg altså S65. Vil du ha mp3 i stereo anbefaler jeg deg SX1. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Nokia 7610 da? Litt dyr eller? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hvis du har T610 og er fornøyd med den så kan det være en ide å se på SE K700. Som sagt så har den det du trenger, bortsett fra større skjerm. Men oppløsningen er i hvert fall bedre på den enn på T610. Lenke til kommentar
Jackemeister Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Okay, tusen takk for alle svar Men jeg er ikke fryktigelig stor fan av skrivemetoden til SX1 da, så jeg tror jeg vil gå for S65 Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 ikke gå for en s65, masse negativt med den, den beste telefonen for deg er 6230 uansett om den har mindre skjerm enn t610. (har snakket mye med deg om dette, og 6230 er mobilen for deg!) Lenke til kommentar
Jackemeister Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg er lite tilovers med Nokias taste metoder... fortrekker SE, Motorala og Siemens mer oversiktige metoder... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 ikke gå for en s65, masse negativt med den, den beste telefonen for deg er 6230 uansett om den har mindre skjerm enn t610. (har snakket mye med deg om dette, og 6230 er mobilen for deg!) Kanskje du kan fortelle hva som er negativt? Nytter ikke å si at det er masse negativt med den. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Mp3 + sx1 = s65 høres ut som et bra valg. Og den overnevnte nokia har jo bitteliten skjerm... k700i høres jo ut som telefonen for deg, eneste minus er jo minnet da... Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Siemens SX1 er det beste alternativet! den har alt du vil ha..pluss litt til Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) ikke gå for en s65, masse negativt med den, den beste telefonen for deg er 6230 uansett om den har mindre skjerm enn t610. (har snakket mye med deg om dette, og 6230 er mobilen for deg!) Kanskje du kan fortelle hva som er negativt? Nytter ikke å si at det er masse negativt med den. det er mange som har hatt den og de sier det er masse negative ting på den. mørk skjerm, 6230 sin skjerm er liksom mye klarere, høy lyd som kan skade hørselen (de som ikke vet det), små bugs i telefonen, veldig dårlig kamera søker. edit: hvis du må ha en av disse merkene, så er det k700i. den telefonen er en boks av bugs, har hatt den bytta til den samma tre ganger helt til jeg ikke gadd mermåtte jeg bytte den til en 6230. eller så er det s65, som jeg synes ike er så bra valg men men. vi har v600 ganske bra på de fleste områdene helt til minneplassen, bare 5MB VELDIG lite! konklusjon: du sier at tastemetodene til se, siemens og mototrola er bra. men du har ikke prøvd en motorola, og det har ikke jeg heller. så jeg ville ha valgt: 1. 6230 2. v600 3. s65 4. k700i 5. sx1 edit: kjedelige menyer på s65 også (?). leste det i brukertest. menyen er grå, men når man bytter for den litt farge. edit: ikke velg 6260, siden den har VEDLIG dårlig battertid, 120t batteritid holder knapt en/to dag/er med litt bruk. resten er opp til deg, mate! Endret 2. oktober 2004 av Singh tha king Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Det med høy lyd fikses ved hjelp av en enkel oppgradering. Dessuten så tror jeg ikke at det er sånn på alle S65 som selges. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Det virker som om 'Singh tha King' ikke vet hva han snakker om siemens SX1 er jo en av europs beste telefoner, Nokia 6230 kan ikke måle seg, mener jeg! Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) han derre jackemeister går i klassen min så jeg vet at han ikke trenger sx1, den ene pga. tastene og det andre batterilevetden, det er absolutt ikke en mobil for han. den lista er hva jeg synes passer best til ham. edit: 'eulogy', det kan godt hende, har ikke hatt en s65 jeg, bare lest. (men derimot, k700i og 6230) Endret 2. oktober 2004 av Singh tha king Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå