feed Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hei, fikk meg Nec`s storslager 1760NX igår og har til nå bare testet det på counterstrike. Det som overrasket meg i forhold til min gamle Samsung crt var at bevegelsene i spillet var veldig myke i forhold til før (som når du skrur på "mouse smoothing" i cs). I dette og som i mange andre spill kreves det raske vendinger, brå bevegelser osv.. Noe jeg ikke helt følte var til stede her,-men som jeg hadde på min gamle crt skjerm. Tror egentlig ikke dette er ghosting da en kompis fikk seg denne skjermen samtidig med meg og kjører dette helt fint slik jeg også ønsker på min maskin. Kan nevne at kompisen min har A64 3200+,1gbram, X800pro@xt. Mitt spørsmål er derfor om det er skjermkortet mitt som gjør at bevegelsene blir slik? Jeg har et Geforce4200ti. Mine pc speccser følgende: A64 3400+ ocz 1gb ram raptor 74gb msi k8neo plat. Takker for alle svar her Lenke til kommentar
nikey Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) KJØP deg ett nytt skjermkort g*-*g :DDDD Endret 2. oktober 2004 av nikey Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Tviler sterkt at det er skjermkortet som er problemet. Kjører fint CS på mitt gf4 mx440. Men jeg har desverre ikke løsningen på ditt problem. Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg tror ikke skjermen er så treg at hele responsen fra maskinen virker tregere. Etterslep er mer at det virker som om fargene henger igjen litt etter en bevegelse. Lenke til kommentar
feed Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg får teste med et annet skjermkort og sjekke om dette er tilfellet. Sier fra når jeg finner ut noe. Lenke til kommentar
nikey Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 må jo legge til at han spilte cs i 640x480 på crt skjermen og 1280x1024 på LCD. Lenke til kommentar
feed Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 må også legge til at cs går mer eller mindre glatt på 1280*1024 også på crt, men er ikke det som er problemet. Er ett eller annet med "bevegelsen" som ikke er det samme.. den er altfor myk, uten at det har noe med for høy oppløsning, for lav oppløsning bla bla bla.. men bevegelsen generelt etter at jeg gikk over til lcd. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg opplever det samme med min NEC 1760NX i CS. Hvis jeg løper sidelengs forbi et hjørne, kan jeg se så vidt at hjørnet henger litt igjen. Det er en litt annen klarhet på CRT enn på LCD, og jeg tror ikke det er noe som er feil. Tror bare den skjermen lider av svak ghosting i CS. I andre spill har jeg ingen problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå