Gå til innhold

Da har HALO2 tatt igjen HL2

Djevlen

Anbefalte innlegg

Det som hadde vært uber-sjef i mitt tilfelle var hvis de solgte en Xbox pakke med Xbox, Halo 2, Xbox Live og det nye headsettet.

EDIT: Post 100 baby... No skal jeg aldri poste mer  :cool:

Nesten like bra :)

Halo2case.jpg

Halo 2 Crystal LE includes 1 Crystal Xbox Unit, 2 S Controller Pads, HALO 2 of course, and 2 free months of LIVE! Available November 10, 2004 for 199 Euros.

Helvette!! Liker ikke xbox, men Halo2 og den pakka der får meg jammen det til å skifte mening! Brutter'n har xbox da, gjett om jeg skal ha meg ett slikt Collector's edition versjon av spillet :dribble: Blir det å kjøpe seg xbox når neste lønning kommer da :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og da har Halo 2 gått gull.

Halo 2: Gone Gold

Story by Frankie (posted by Sketch because Frankie is away on a diplomatic mission)

goldchiefbig.gif

They said it couldn't be done! Actually, they didn't say that, but if they had, we'd have proved them all (the fake people who didn't say anything) wrong! Halo 2 has gone gold. We finished every line of code, every pixel of art, every frame of animation, every phoneme of dialog and every note of music. We finished it when we said we would (when it was done) and shipped that baby right on time to make its November launch date. And we're kinda proud of it. We think it's "fun."

"Gone Gold" is a somewhat archaic expression, since the "gold discs" are actually digital tapes and eventually silver discs. But it certainly feels golden. This basically means that the game has been shipped to retail manufacture. Somewhere in the world, a gigantic DVD pressing factory has started making Xbox game discs with the utterly complete version of Halo 2. Maybe there IS a gold disc somewhere. Perhaps it's time for an epic quest!

We now have retail versions (test samples) here in the office. In fact, one sharp, and presumably jealous-eyed reader saw the following legend appear in his Live-linked MSN Instant Messenger window: "Anm8erJB is now playing HALO 2 on Xbox Live." Now THAT'S a tease.

It's been a long, hard road though. When you're playing it, and we hope you enjoy it, think of the 116 hour work weeks, the long nights, the bad food, the really long corridor to the bathroom (people use scooters to get there) and the utter lack of places to curl up and sleep.

This is a copy of the email sent out to the team to announce the final RTM.

Resten her.

WEEKLY UPDATE!

The latest Weekly Update is better than ever. Mere text alone can't do justice to this momentous occasion so to spice things up, we've got the first ever VIDEO edition of the update. Get a glimpse inside the Bungie Towers as Frankie and I give you a tour of the Studio and bump into a few familiar faces along the way.

Currently, only a Windows Media version is available for viewing but our friends at HBO and Mythica.org are working on setting up Quicktime versions as well as a BitTorrent seed for easier downloads (this is a peer-to-peer service). We'll post more info on those outlets once they are available. For now, help yourself to what we've got: (You can 'right click - save as' or try to stream it directly)

Windows Media Hi Res Version(640x480 - 89MB)

Windows Media Low Res Version(320x240 - 40 MB)

+ en liten SP trailer:

http://www.icb2.com/OriginalReaper/halo2.WMV

Lenke til kommentar

fattern gredde å koble til "live" med modchipen min så den xbox pakka med halo 2 skal eg søtten meg ha

ikkje for å skryte eller no men kan nesten ikkje vente med å spille Halo 2 på min Sony HS10 og 240x200 læret og ProMedia 5.1 +DD 5.1 ;)

Lenke til kommentar
gled deg! spillet ser dritfett ut, to "gønnere" på en gang og greier, sweet.

personlig gleder jeg meg til killzone til ps2...

Ja, Killzone blir og fett!! Men er det noen som vet om det finnest en adapter som gjør at jeg kan koble til tastaturet og musen min til Ps2 og Xbox? Liker ikke fps med joypad...

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
gled deg! spillet ser dritfett ut, to "gønnere" på en gang og greier, sweet.

personlig gleder jeg meg til killzone til ps2...

Ja, Killzone bil og fett!! Men er det noen som vet om det finnest en adapter som gjør at jeg kan koble til tastaturet og musen min til Ps2 og Xbox? Liker ikke fps med joypad...

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=248391

Hvor får jeg kjøpt slikt da ? Er jo must på HALO 2 :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
en kompis av meg har lasta det ned til xbox'en sin... sitter å spiller det nå

får satse på att kameraten din ikke blir tatt da, for boten for å laste det ned eller spre det videre er på 700.000 (!)

Hvem er det egentlig i Norge som har autoritet til å utstede en slik bot?

Lenke til kommentar
Halo2 er nå mer eller mindre ferdig.. Igjennom litt ekstra testing, og det skal snart være synlig i butikkene.. Se her:Kilde!

Håper Halo2 er bedre enn middelmådigheten HALO, men jeg er skeptisk. Ikke for å virvle opp en krangel her, men hadde HALO kommet ut på pc først hadde det vært glemt fort som den middelmådigheten den er. (som feks unreal 2)

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...