Guffen Duck Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 QUOTE (hart @ 02/10/2004 : 18:40) QUOTE (Guffen Duck @ 02/10/2004 : 18:18)Hva med emnemoderator? Dette kunne være persjoner som er spesielt dyktige i disse feltene? Blir ikke det litt som bygdelappen? Frata eldre folk rett til å kjøre i tettbebygde strøk. Du er kun til å "stole på" når det kommer til skjermkort.. alt annet du uttaler deg om tør ingen å tillegge noe vekt. Tenkt uttalelse fra forumadministrasjonen: "ja, du kan bli brukermoderator her, men pga visse begrensninger i ditt vesen kan vi kun tilby en handikaputgave til deg"... ikke rent lite stigmatiserende da Endig der, godt å se at det ligger en diskusjon i dette? Dette blir vansklig å gjøre noe med, men hardware.no har noen moderatorer som vet hva de snakker om. Håper de griper inn så langt det lar seg gjøre. Jeg skal prøve å bruke den report knappen litt, eller svar saklig om jeg kommer over slike inlegg. Hva med å lage en poll på dette? Hvis det virker interesangt, er det mulig å ta en dypere diskusjon om hvordan noe av dette kan gjøres? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Vi hadde denne funksjonen med det gammle framesforumet (det var tider det...sukk) og det fungerte ganske så bra imo. Tror vi skal vente til IPB2 er lansert her på forumet før det eventuelt vurderes et slikt system. Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 QUOTE (B|Real @ 02/10/2004 : 19:20) Vi hadde denne funksjonen med det gammle framesforumet (det var tider det...sukk) og det fungerte ganske så bra imo.Tror vi skal vente til IPB2 er lansert her på forumet før det eventuelt vurderes et slikt system. Takk, da vet jeg at det skjer noe Så slipper jeg frustrasjonen Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) QUOTE (Guffen Duck @ 02/10/2004 : 19:25) QUOTE (B|Real @ 02/10/2004 : 19:20) Vi hadde denne funksjonen med det gammle framesforumet (det var tider det...sukk) og det fungerte ganske så bra imo.Tror vi skal vente til IPB2 er lansert her på forumet før det eventuelt vurderes et slikt system. Takk, da vet jeg at det skjer noe Så slipper jeg frustrasjonen Er det fastsatt en dato hw.no skifter til IPB2? Endret 2. oktober 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 QUOTE (ikkeno @ 03/10/2004 : 01:58) QUOTE (Guffen Duck @ 02/10/2004 : 19:25) QUOTE (B|Real @ 02/10/2004 : 19:20) Vi hadde denne funksjonen med det gammle framesforumet (det var tider det...sukk) og det fungerte ganske så bra imo.Tror vi skal vente til IPB2 er lansert her på forumet før det eventuelt vurderes et slikt system. Takk, da vet jeg at det skjer noe Så slipper jeg frustrasjonen Er det fastsatt en dato hw.no skifter til IPB2? Jeg tror ikke IPB2 final er sluppet enda... I hvertfall ikke sist jeg sjekka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg