Hoax Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har noen programmer på CD som jeg skal samle på DVD, tenkte å lage "ISO" filer å brenne dem på DVD backupen for å slippe å ha så mange plater. Hvilket program lager beste CD image? Nero bør vel klare jobben men finner ikke helt ut hvordan Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg bruker FantomCD. Men WinISO duger også. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) UltraISO er et godt alterativ. Jeg er ikke sikker på om Nero kan lage image-filer. Skal du brenne flere image-filer på 1 dvd? Endret 2. oktober 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 UltraISO er et godt alterativ. Jeg er ikke sikker på om Nero kan lage image-filer. Skal du brenne flere image-filer på 1 dvd? Ja, samler de program backupene jeg bruker mest på en DVD så jeg slipper å ha så mange sånne backup plater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå