El Matador Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Jeg lastet ned et sånn der "skins" program (aston) det var helt crap og jeg avinstalerte det. Men det er akkuratt som det ikke er helt borte. Derfor lurte jeg på om det går and å gjennopprette windows en time tilbake eller noe sånt? trenger virkelig Hjelp!! Endret 2. oktober 2004 av Kissa4ever Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Den lange veien : Format. Den korte veien : Spybot Search and destroy, Hijack This, Ad-aware. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Går det and å "spole" tilbake 1 time der? eller? Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 http://www.spywareinfo.com/~merijn/downloads.html Last ned herfra og kjør CWshredder. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Kjører du WinXP, så kan du sjekke om du har noen Restore Points i System Restore/Systemgjennoppretting. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 ingen ting funker! Vis jeg skal legge inn Xp på ny skal jeg overføre alt til en annen data også sende det over igjen? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 burde du ikke prøve på programvare-windows? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Tråden stenges. Opprett den på nytt i under Windows i programvaredelen av forumet, og bruk et beskrivende emne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg